Laten we wel wezen Canon liep sinds de 20D een beetje achter de feiten aan.
Het waren iedere keer kleine updates en de qua objectieven ook.
Wat kwam er nu nieuw op de markt niks.
Heel veel fotografen zijn overgestapt op Nikon.
Wat een BS Joop.
Hoe kom je in verdesnaam bij zo'n bewering?
Noem jij de ontwikkelingen in de 1D maar niks.
En Rudo, overgestapt naar een ander merk omdat je een lensje miste??????????????
Werkelijk niet te vatten. En wat miste je dan precies bij Canon? Een Merk met een dergelijk ruim programma.
Volgens mij zit je gewoon uit je nek te lullen en wou je wat nieuws.
Tenzij je stabilisatie echt nodig hebt. Voor mij zijn er dan drie mogelijkheden. Of je gaat naar de dokter omdat je heel hard beeft. Of je zuipt te veel, of je gaat leren fotograferen.
Maar goed, de 7D hoeft voor mij niet zo. De 5D als fullframe is goed, de 1D de snelle robuuste makker.
Dus waar jullie die “lof trompetter” vandaan halen snap ik niet helemaal.
Goh een Canon man die op zijn teentje is getrapt.
Goh daar heeft de gewone consument wat aan een 1D, de XXD serie hebben ze gewoon iedere keer een anders sensortje in geplakt en het AF een klein beetje bijgeschaaft sinds de 20D. En dat is geen Bullshit.
En de 5D mark II, tjonge wat een afgang van Canon om gewoon het oude AF systeem er weer in te planten. Het voldoet, maar wel een grote afknapper.
De Klik Schreef:
——————————————————-
> Wat een BS Joop.
> Hoe kom je in verdesnaam bij zo'n bewering?
>
> Noem jij de ontwikkelingen in de 1D maar niks.
>
> En Rudo, overgestapt naar een ander merk omdat je
> een lensje miste??????????????
> Werkelijk niet te vatten. En wat miste je dan
> precies bij Canon? Een Merk met een dergelijk ruim
> programma.
Een dergelijk ruim programma… je zal wel degelijk bedoelen
Met een ruim programma ja dat klopt… maar als je kwaliteit van bijvoorbeeld de 17-85 bekijkt en die wegzet tegen de 16-85….. inderdaad dat is de lens die ik wilde. Andere lens die ik dan zou willen is de 24-105, tenminste het bereik staat mij wel aan, maar ook daar zijn de meningen toch erg over verdeeld en dat voor een lens van ongeveer 1000 euro. Ik ben geen prof, het is mijn hobby, dus ik zoek dan toch echt lenzen in de, zeg maar, hobby prijs en dan is duizend euro echt te veel geld, tenminste voor mij wel. Ik kon mijn 40D met alle toebehoren voor een goede prijs weg doen, en ben gaan shoppen bij Nikon.
> Volgens mij zit je gewoon uit je nek te lullen en
> wou je wat nieuws.
Inderdaad ik wilde een sneller lens, die sneller focuste dan de lens die ik had en Canon kon mij die niet leveren, althans niet met voldoende IQ, dus ja…. zelfs het engelse canon forum heeft mij aangeraden om op Nikon over te stappen.
Als je het op een gewone manier had gevraagd had ik simpel bovenstaand antwoord gegeven,
Verder wat jij er van vindt interesseert mij niet zo veel, en jouw taalgebruik stuit mij volledig tegen de borst. (of ben ik nu één van de mensen die snel lange tenen heeft)
> Tenzij je stabilisatie echt nodig hebt. Voor mij
> zijn er dan drie mogelijkheden. Of je gaat naar de
> dokter omdat je heel hard beeft.
Of ik naar de dokter ga omdat mijn hand beeft, dat maak ik zelf wel uit. Als ik daar dan alleen maar last van zou hebben met fotograferen en dat op zou kunnen lossen door over te stappen op een ander cameramerk, is dat volledig mijn eigen keus
>Of je zuipt te veel,
In hoeverre ik veel zuip of niet, gaat jij helemaal niets aan, maar voor jouw gemoedsrust, ik zuip helemaal niet, ik heb te veel mensen verslaafd te zien aan alcohol
> of je gaat leren fotograferen.
Wederom maak ik dat zelf wel uit.
Misschien moet jij eens omgangsvormen gaan leren, of heb jij je hele leven achter je camera gezeten om je daar maar te verstoppen… tsjonge tsjonge …. wat een niveau. Maar dat zal dan wel de instelling zijn van een Pro waar jij dan zo prat op gaat. (niet hatelijk bedoeld naar alle pro's die wel op een normale manier kunnen reageren)
>
> Maar goed, de 7D hoeft voor mij niet zo. De 5D als
> fullframe is goed, de 1D de snelle robuuste
> makker.
> Dus waar jullie die “lof trompetter” vandaan halen
> snap ik niet helemaal.
Zo te zien snap jij uberhaupt al niet zo veel…. dus ja, dat jij dit niet snapt, dat snap ik
Beste Rudo,
Uiteraard maak jij al die dingen zelf wel uit.
Wat een typische reactie van een kinderachtige op zijn teentjes getrapte “wannabee”
Joop,
Ook jij snapt er blijkbaar erg weinig van.
Je denkt zoveel kennis te hebben, terwijl je voor de profs nu juist heel hard toont dat je alleen maar goed bent in boekjes lezen en technische beschrijvingen over apparatuur. Meer niet.
Jullie beiden die zo dominant op dit forum aanwezig zijn vallen voor mij wederom heel hard door de mand.
Dit heeft geen reet met fotografie te maken, maar met kinderachtige mannetjes met hun speeltjes.
Dat is dus blijkbaar het niveau van dit “forum”
Ik denk dat ik Jeroen maar achterna ga en fijn m'n tijd ergens anders ga besteden.
Dag hoor.
De Klik Schreef:
——————————————————-
> Beste Rudo,
>
> Uiteraard maak jij al die dingen zelf wel uit.
Zo stelde jij het niet in je reactie naar mij
> Wat een typische reactie van een kinderachtige op
> zijn teentjes getrapte “wannabee”
En dit is nu typisch een reactie van een zogenaamde pro…. wat ben jij een zielig ventje zeg… je moeder zal wel trots op je zijn… pfff…
Dan ben ik maar kinderachtig, maar ik weet me wel te gedragen, en daar kan jij in ieder geval wat van leren…..
En dan ben ik maar op mijn teentjes getrapt, maar als jij je niet normaal naar mij kunt opstellen, houd dan gewoon lekker je mond dicht!
Geen vriendelijke groeten, sterker nog van mij mag je wat anders krijgen!
De Klik Schreef:
——————————————————-
> Ik denk dat ik Jeroen maar achterna ga en fijn m'n
> tijd ergens anders ga besteden.
Misschien moet jeens forum zoeken die je wat kunnen leren over sociale omgangsvormen….
Zit hier een beetje te prediken over niveau, terwijl hij zijn statement moet bekrachtigen met woorden als BS en “lullen”
En dan ook nog verkondigen dat ik hier dominant aanwezig ben, dit is mijn tiende bericht sinds 10 juni, en jij hebt 47 berichten geplaatst sinds 14 juni…. dus ja joh… je hebt gelijk, en als je weer wat te melden hebt…. heb je weer gelijk…. Misschien kunnen we de naam van het forum veranderen klik.startpagina.nl
Jeroen is trouwens vetrokken door het soort geneuzel dat jij verkondigt……
Maar veel plezier in de rest van je leven, ik zal je hier niet missen…
Dag hoor!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?