welke lens bij de Sony SLT-A33

• Jet

PS… shoppen voor de juiste prijs blijkt hier weer uit loont behoorlijk de moeite.

• Rudo

Jet Schreef:

——————————————————-

> Je zet de camera dan op Continue Focus en dan

> jawel.. stelt hij continue scherp.

> even een stukje review erbij:

Dat is dan wel netjes!

> Dan kan je timing nog zo goed zijn.. met 10

> beelden per seconde heb je toch echt meer

> slagingskans dan met 5 lijkt me.

Ben ik dus niet met je eens. Nogmaals ik heb de mogelijkheid van 8fps en toen ik dit gebruikte voor voetballende kinderen zat ik er toch vaak net even naast. Nu ik het mezelf heb aangeleerd om te timen, zet ik er haast nooit naast, maar goed, als jij het voor elkaar krijgt met de 10 fps, dan is daar natuurlijk helemaal niets mis mee natuurlijk, alleen als je jezelf aanleert om ook te kunnen timen, dan heb je de keuze welke “feature” je gebruikt.

Groetjes van Rudo

• Rudo

Ik verwacht overigens wel dat binnen twee jaar de prijs van de lens met stabillisatie dan op een level uitkomt die vergelijkbaar is met de lens zonder stabillisatie. Sigma moet nu eerst nog even zijn voorraden wegwerken van de lens zonder stabillisatie, dan gaat prijs wel zalkken denk ik…. maar goed dat is wel een beetje koffiedik kijken. Ik heb overigens dezelfde lens van Tamron dus ook zonder stabillisatie op mijn Nikon, ik heb het gemis van stabillisatie niet gemerkt, maar dat is ook maar net wat je gewend bent…..

Groetjes van Rudo

• Jet

Helaas heb ik er maar 5 per seconde met de A700… ;-)

Maar 8 van de 10 keer zijn ze ook alle 5 scherp. Of 4 van de 5.

• Rudo

De prijsdaling is reeds ingezet: http://www.dpreview.com/news/1101/110131015sigma70200mmpricedrop.asp

• Jet

Dat zijn de positieve berichten.. en mogen ze vaker doen…. :)

• D. Dubber

Wat dacht je van een Sony 18-250, in één klap een heel bereik, scheelt een hoop zeulen.

• GJvdZ

Neem dan geen dslr, maar een goede compact…. Met superzoom doe je een dslr tekort.