Canon Powershot SX20IS vraagje

• Blossem

ja dat is het ook, maar ik vindt het wel een soort waardering maar aan de andere kant; zo verschrikkelijk veel mensen ken ik nou ook weer niet om net als anderen aan de 600 stemmen te komen; wel een beetje krom idd

• Joop

Onscherpe foto's bij DSLR of een compact camera kunnen veroorzaakt worden doordat men de vaak alle autofocus punten hebben aanstaan.

Kies gewoon eens de middelste autofocus punt en maak dan eens foto's. En zet hem eens in de P stand de camera werkt nog steeds automatisch maar je hebt veel meer vrijheid in instellingen te selecteren.

In de icoontjes standen heeft de fabrikant bepaalde instellingen voor je geselecteerd maar vaak zijn die een gemiddelde en werken onder veel omstandigheden niet goed.

• Blossem

Ik heb m meestal in de AV stand Of TV stand staan, maar ik kan het ook eens proberen zoals jij zegt Joop in de P stand

en die autofocus punten ga ik nu ff zoeken op de camera…dank je wel

• Blossem

ik heb het gevonden maar ik vindt het wel akelig werken, je onderwerp komt zo in een blokje naar voren, heeft het nog een andere functie? of is dat dat je iets nog makkelijker kan zien ofzo?