flitser

• Marcel

Ja er zijn een hoop profs die prutswerk maken en een hoop amateurs die geweldig werk maken. Dus het feit dat je prof bent zegt op zich nog niks. Mijn site is trouwens www.marceldegraaf.nl

• Rudo

Hoi Marcel,

Mooie site, simpel en overzichtelijk dat vind ik mooi.

Ik vind alleen één ding storend, als een foto wordt aangeklikt waardoor er een grote versie te zien is, kan niet naar de volgende foto geklikt worden, dus moet men eerst terug naar de “thumbnails” om dan de volgende foto groter in beeld te krijgen.

Verder vind ik het heel mooi, maar dat zei ik al.

Groetjes van Rudo

• Marcel

Thanx, ik wil nog wel wat aanpassingen laten doen. Het idee was ik verkoop beeld, dus ik laat beeld zien. Ellenlange verhalen over hoe goed ik ben en welke camera ik gebruik vind ik niet zo interessant.

• Joop

De zoek functie op www.eosdigitaal.nl is een hopeloze ellende. Ik weet dat probleem van de 580EX meerdere malen is langs gekomen, maar ik had zelf al even de zoekfunctie gebruikt maar ik kreeg alleen maar foutmeldingen. Een bekend probleem van de site.

• De Klik

Ik heb hem bekeken Marcel.

Leuke en verfrissende fotografie.

Portret zou iets spannender kunnen, maar technisch is het goed gedaan.

Jouw huwelijksfotografie vind ik ronduit leuk, verrassend en vernieuwend.

Knap werk.

• De Klik

Nee.

Ik heb geen webpage nodig.

Mijn werk is de laatste tien jaar niet meer voor de consument.

• nikonsjoerd

Was gewoon benieuwd wat je maakte. Kwam een tijdje geleden op een site van een fotograaf en die vermelde gewoon heel duidelijk op zijn site dat ie niet voor de consumenten sector werkte. Alleen voor de zakelijke markt. Simpel en doeltreffend leek mij. En toch kan iedereen zijn foto's bekijken/ bewonderen.

• De Klik

Laat ik het zo stellen Sjoerd,

Mijn opdrachtgevers weten mij te vinden, kennen mijn werk, zoeken me steeds meer op, mijn agenda is over vol.

Tevens heb ik het gevoel dat ze het niet zouden waarderen als ik op persoonlijke naam mijn werk zou tonen.

Bij het meeste werk kan dat ook niet.

Dat staat strak onder regels en contracten.