De Klik Schreef:
——————————————————-
> Ik heb nog even zitten lezen, maar ik kan toch
> bijzonder weinig vinden van de dingen waar jullie
> het over hebben.
> Geef eens een concreet voorbeeld.
tjeee… tja ik kom hier ook al een paar jaar, en het zijn steeds incidentjes, die hebben er toe bijgedragen dat een aantal trouwe prikkers hier niet meer komen of niet meer prikken. Maar ik denk ook dat het “volk” dat dit prikbord bezoekt ook is veranderd waardoor het een opeenstapeling wordt om niet meer hier te komen/prikken
Ik laat discussies met voor mij oninteressante onderwerpen links liggen en discussies die nergens over gaan (nikon vs canon, of moet ik canon vs nikon zeggen?) al helemaal. Maar anderen kunnen zich daar aan irriteren, evenals het bekritiseren van een foto zonder iets fundementeels te zeggen.
Iemand schreef in deze discussie dat dingen op papier harder overkomt, en dat is ook zo omdat je er geen tonatie aan kunt geven. In mijn hoofd kan iets leuk klinken, maar als ik dat opschrijf en iemand anders leest dat gaat dat anders klinken en in mijn hoofd klonk het als een sarcastisch grapje, maar in het hoofd van de lezer klinkt het als een olifant in een porseleinskast.
Met ander woorden wellicht dat een heleboel zaken ook gewoon communicatiestoornissen zijn, ik weet het niet, maar al met al zijn er genoeg ergenissen geweest waardoor dingen zo gegroeid zijn zoals ze nu zijn, en tja…. het is niet anders.
Maar als je graag wil dat mensen foto's laten zien, dan zou ik zeggen: “verander de wereld, begin bij jezelf!” (misschien dat jij wel regelmatig foto's hebt laten zien, maar ik kan het mij zo niet herinneren)
Groetjes van Rudo