advies gevraagd digitale camera tot 150 euro

• De Dons

Denk het ook,heerlijk zo'n consument aan je balie/en of in je winkel,wanneer ik zo'n consument bij mij in de winkel krijg smul ik daarvan,ik laat ze alles zien,vasthouden,testen,kortom ik maak ze nog meer aan het twijfelen,dit soort koopt toch via internet,en wil wanneer je het artikel vekocht hebt tien bevestigingen dat het de allerlallerlallerlaller beste is,maar let op!! Daarna wanneer er ook maar 1 dingetje onduidelijk is of wanneer het resultaat toch anders is,nou berg je dan maar, kortom H O O P E L O O S !!

De klant is koning wanneer hij/zij zich hoffelijk gedraagd !!!

• juubeltje

?????????????????????????/////

ik zat nog even wat testen te zoeken van de digitale camera's en kwam uit bij de consumentenbond maar die test kan je alleen bekijken als je lid bent.

is dit echt zoooooooooooooooooooooon rare vraag???

• JeroenW

Ja. Ik moet de eerste fatsoenlijke test nog zien die de consumtentenbond doet van iets waar meer elektronica in zit dan de gemiddelde wasdroger.

• juubeltje

ok :-)

had ik niet helemaal door, had zelf het idee dat dat op zich wel redelijke testen waren

blond :-)

• Joop

De spullen die fabrikanten aan de consumentenbond leveren zijn gewoon zo afgesteld dat ze perfect uit de test komen. Niet wat wij in de winkel kopen.

Maar lees deze test nu eens.

http://www.dpreview.com/reviews/Q408budgetgroup/

• Antony

Al eens aan een Agfa Click gedacht? Heb je al voor 5 Euro op Marktplaats. Toestel is wat blikkerig, maar er kan weinig mee fout gaan.

• kompjoetervilozoov

Dan heb je een dure….

• juubeltje

ik vind die kieskeurigsite anders ook niet echt heel erg professioneel hoor, gewoon wat gezever van leken

• JohnF

Volgens mij heb je hier ook al heel wat informatie gehad en adviezen.

Wat wil je nu nog weten over een camera van onder de 150,-.

Camera's van de topmerken zijn vergelijkbaar, er moet niet te veel opzitten, een megapixel of 8 en een zoomlens van 28mm-100mm (35mm eqv). Gewoon een Canon kopen en in de winkel gaan kijken welke het beste in de hand ligt en er het leukst uit ziet.

JohnF

• willem

>ik vind die kieskeurigsite anders ook niet echt heel erg professioneel hoor, gewoon wat gezever van leken

Voor de gemiddelde cosument die een camera van zeg rond de 150 euro wil kopen is dit een prima site , als je je ergens echt in wil vediepen zijn er andere site,s.