advies gevraagd digitale camera tot 150 euro

• juubeltje

ow niet gelezen……….zwangerschapdementie??!?!?! wel bedankt!!! jullie helpen me enorm!!!

• JeroenW

juubeltje schreef:

>

> ow niet gelezen……….zwangerschapdementie??!?!?! wel

> bedankt!!! jullie helpen me enorm!!!

Da's waar ook, dat was ik even vergeten. Anyway, laat ‘t niet op het laatste moment aankomen maar zorg dat je dat ding enige weken van te voren al hebt zodat je wat kan oefenen. En op de dag zelf, wat foto’s zijn leuk maar goede herinneringen en een gezond kindje zijn nog veel belangrijker. M.a.w., maak er geen produktie van.

Succes!

• Joop

De powershot is geen batterij eter, koop gewoon goed oplaadbare batterijen van Gp de 2700 MAh en je kunt een heleboel foto's maken.

• Antony

Wat een topic. Is de baby er al?

• willem

Nee die wacht tot het toestel binnen is …

• juubeltje

haha nee eind januari…….al hoorde ik gisteren dat hij drie weken met groei voorloopt dus misschien eerder gehaald moet worden :-(

• juubeltje

maar ik kan dus het beste voor een canon gaan?!?!?!

• Joop

JA, gaan eens even naar de winkel, met onze adviezen en pak ze eens even beet.

Probeer ze eens.

Ik heb de powershot A590 IS gekocht na aanleiding test op dpreview en kleine test in de winkel waar ik keek naar de kwaliteit van de foto.

• juubeltje

ik zou graag de test van hun bekijken maar ben niet lid!

mag ik van iemand voor een keer het password lenen???

• willem

Volgens mij loopt juubeltje hier de boel een beetje in de maling te nemen anders spelen de hormonen wel erg op ….