advies gevraagd digitale camera tot 150 euro

• willem

Net de camera opgehaald en even uitgeprobeerd , super makelijk te begrijpen ,zefls als je zwanger bent ;-) menu, prima foto,s op auto stand ,goede foto,s macro stand.Camera heeft ook een zoeker ,scherm is erg scherp en duidelijk .

Zou hem gewoon kopen , kan je geen buil aan vallen voor dit geld.

• Joop

De Canon A590 IS hebben wij er ook bij gekocht voor onderweg in de jaszak.

En ja wij zijn onder indruk van de prestaties.

Aan te bevelen voor wie een leuke handige compact camera zoekt.

• JeroenW

De 590 kwam er in de dpreview test ook goed vanaf. Als ik zelf in dit segment zou shoppen zou ik 'm zeker overwegen.

Dpreview schreef:

Summary

If you're looking for a simple point and shoot camera - or take a lot of pictures in the evening with flash - the A590 IS certainly wouldn't be high on our list of recommendations. If, on the other hand, you're looking for a camera with extensive photographic control that will allow you to learn about the craft of picture taking without breaking the bank, this is an absolute bargain (you can pick it up for under $130 if you shop around). There's not a huge variance in image quality at this level, and few compact cameras produce results that bear close scrutiny at anything above base ISO, but the A590 IS certainly outclasses most of the more consumer orientated slim point and shoot models in this group.

• juubeltje

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ff twijfelen dus tussen de canon ixus 85 en de canon powershot!!!!

waar hebben jullie hem gekocht????

• juubeltje

o en ook nog tussen die andere canon!!!

• kompjoetervilozoov

Neem gewoon die powershot, ligt beter in de hand met die handgreep.

Prijzen:

http://tweakers.net/pricewatch/173429/canon-powershot-a590-is-zwart.html

• juubeltje

ja zou ik dan een goeie hebben? en waar kan ik die kopen dat ze hem opsturen??

• De Dons

Bedenk wel dat je met die powershot een batterij eter hebt, ixus heeft een accu.

• JeroenW

Staat er toch? Kamera express is de goedkoopste en voor een paar euro extra wordt 'ie thuis bezorgd

• JeroenW

Da's weer zo'n lastige he. Aan de ene kant, een accu gaat vaak langer mee maar een extra accu is wat duurder en, na verloop van tijd, lastiger te vinden. AA batterijen zijn overal ter wereld gewoon in de winkels te krijgen wat handig is bij noodgevallen. En met de huidige generatie oplaadbare is het verschil wat minder groot. Ben je vergeten je accu op te laden zit je met een probleem, een paar AA'tes heb je dat toch minder.