Samsung reparatie door E-Care

• Veggie

@ sipke; er komen namen van bedrijven naar boven waar ik niets mee te maken heb. Het is mij nog steeds niet duidelijk wat je nou wilt zeggen met ‘importeur’.

Ik heb de camera in een winkel gekocht en heb mij bij Samsung Nederland gemeld voor reparatie. Voor zover ik het zie, is er geen importeur in het spel.

• Rudo

Toen je camera kapot ging heb je contact gezocht met Samsung….. zou dat niet de importeur kunnen zijn, of heb je contact gehad met Samsung buiten Nederland?

• Veggie

Ik heb contact gezocht met Samsung Nederland omdat er een wereldwijde garantie van toepassing is en ik woonachtig ben in Nederland.

• Rudo

Veggie Schreef:

——————————————————-

>@ sipke; er komen namen van bedrijven naar boven waar ik niets mee te maken heb. Het is mij nog steeds niet duidelijk wat je nou wilt zeggen met ‘importeur’.

>Ik heb de camera in een winkel gekocht en heb mij bij Samsung Nederland gemeld voor reparatie. Voor zover ik het zie, is er geen importeur in het spel.

> Ik heb contact gezocht met Samsung Nederland omdat

> er een wereldwijde garantie van toepassing is en

> ik woonachtig ben in Nederland.

Samsung Nederland lijkt mij in dit geval dus de importeur!

• de tobfotograaf

Ik heb niet op de prijs van je camera gelet, maar beneden de 200 Euro kom je al snel in de categorie“” onrepareerbaar“”.

• de tobfotograaf

PS in dit geval betrof het een garantie, maar van horen zeggen zit in Boskoop ook een reparatieberijf. Daar heb ik tot nu toe alleen positief nieuws over gehoord. Ik dacht dat t camtech was. voor t geval je het ooit nog eens nodig mocht hebben.

• Veggie

beetje waardeloos

• paul

In het buitenland iets kopen en dan op de eerste rij zitten als het stuk is.

Een goede leer voor de volgende keer

paul

• JeroenW

Ja… en voor deze wijze woorden is het inderdaad heel hard nodig om een discussie van Augustus vorig jaar weer te activeren.