Nikon of Canon??

• JeroenW

Noem 's een zaak met scherpe prijzen die dat wel is? Enige die ik kan bedenken is digitalwarehouse xl in Amsterdam.

• Rudo

Nikonsjoerd Schreef:

——————————————————-

> Vergeet die zaak, niet klantvriendelijk.

Hangt er een beetje van af door wie je wordt geholpen…..

• sipke

Sinds een aantal jaren kom ik uitsluitend in Urk bij cameranu. Ze nemen alle tijd voor vragen en als je in het weekend komt zijn er 10 weachtenden voor je. Klinkt niet veel maar je kunt dan ondertussen anderhalf uur van gratis koffie genieten.

Heb je iets kapot? Hele goede service. Prijzen? Kijk eens op hun site en kom erachter dat ze tot de goedkoopsten van het land behoren. Natuurlijk kun je alles eerst proberen.

• GJvdZ

Bij een goed bedrijf zou dat natuurlijk niet moeten uitmaken…..

• JeroenW

Goed punt. Nou ken ik de zaak zelf niet maar de paar dingen die ik via internet had besteld bij ze was alles prima geregeld, ook toen een mp3 speler stuk ging na een kleine week en ik heel graag een vervangende wilde hebben voordat ik op reis ging. Ding werd dezelfde dag nog opgestuurd waarbij ze me vertrouwden dat ik de defecte ook dezelfde dag retour zou sturen.

Ik heb op reis kunnen genieten van mijn muziek

• de tobfotograaf

Ga liever op een door de weekse dag en niet in het weekend. Meestal is het in het weekend druk.

Alternatief: Kameraexpress, Foka Rotterdam, Fotokonijnenberg

• brulboei

Heb mijn Canon 500D bij Kamera Express gekocht, niets mis mee. Kunnen je wel meer of andere onderdelen aan smeren als de bedoeling is. Service is ook goed, doen niet moeilijk als er iets vervangen moet worden.