Beste lezer,
Vandaag op pad gegaan met mijn nieuwe aanwinst de Canon 60D en mijn lens de Canon EF-L 28-300mm f/3,5-5,6L IS USM. Als proef ben ik naar een mini - dierentuin gegaan. Ik heb niet 1 foto scherp gekregen, echt heel bizar! De lens heb ik gekocht juist omdat ik het zo onwijs leuk vind om dieren van heel dichtbij te fotograferen. Ik heb iets met ogen en hoofdjes/kopjes. Voordat ik deze lens kocht heb ik mij zeker verdiept in de lens en hij heeft geweldige reviews! Precies wat ik zo graag wil. Dus wat doe ik verkeerd??
Ik heb alle instellingen zo'n beetje geprobeerd van M, AV, TV en zelfs P omdat ik niets scherp kreeg.
Ik werd er gewoon een beetje sip van in de mini - dierentuin. Omdat ik al een poosje fotografeer en inmiddels al het e.e.a. weet vond ik het juist daarom zo frusterend. Ik heb wel altijd een probleem… ik kan de getallen niet ‘vast houden’ die bij het vakjargon van het fotograferen horen en dat is heel lastig! Het is voormij complete abracadabra.
Hopelijk is er iemand die mij op een eenvoudige wijze kan uitleggen wat ik niet goed heb gedaan! Misschien is er zelfs iemand woonachtig in Rotterdam of omgeving die het mij wil uitleggen tegen een kleine vergoeding.
Hartelijk dank voor de aandacht en ik wens een ieder een geweldig fotograferend voorjaar!
Groetjes,
Zoekertje