20-03-2010 Opendag Ziekenhuis

• Albert Bolink

Als het niks is antony, waarom zet je er dan zo'n grote reactie bij. IK had niet om reactie's gevraagd hoor.

Tip; Zie je bij een bericht voortaan staan AlbertBolink sla het dan over. Prettige avond knul !!

• Antony.

Als het een prima foto was geweest, had ik er ook een reactie op gegeven en ook waarom ik het een uitstekende foto gevonden zou hebben. Aan uitsluitend de opmerking “goed” of “slecht” heeft de maker niets. Wel aan een kritiek waar de maker zijn voordeel mee kan doen. Kijk eens bij andere topics waar ik een kritiek op de foto geef.

Wel vraag ik me af, waarom jij bij een reactie van wie dan ook voortdurend zo denigrerend moet reageren. Of zo kleinerend. Lees je eigen reactie eens, die staat bol van arrogantie, zelfverwaandheid en betweterigheid. Tot nu toe kom je uitsluitend op dit forum om te provoceren en te beledigen. En om hoog van de toren te blazen.

Nogmaals: jouw foto's in deze topic, zowel kleur als zwart-wit halen niet eens het niveau van een kiekje. Ze stralen hetzelfde niveau uit als jouw website: bar slecht. Bekijk voor de aardigheid eens de websites en de foto's van de echte profi's en van de amateurs die professioneel hoogstaand creatief werk leveren.

Antony.

• Albert Bolink

Antony moet je thuis ook altijd het laatste woord hebben? Bovendien met jouw commentaar maak ik een bepaalde plek aan mijn lijf mee schoon. Zou je commentaar geven op de foto was het nog ok, maar je haalt er ook andere onzin bij die nergens opslaat. Enne: Het is bijna 21:00 bedtijd voor kinderen!

• JeroenW

Antony. Schreef:

> Wel vraag ik me af, waarom jij bij een reactie van

> wie dan ook voortdurend zo denigrerend moet

> reageren. Of zo kleinerend. Lees je eigen reactie

> eens, die staat bol van arrogantie,

> zelfverwaandheid en betweterigheid. Tot nu toe kom

> je uitsluitend op dit forum om te provoceren en te

> beledigen. En om hoog van de toren te blazen.

>

Dat doet ‘ie al jaaaaren. Durf te wedden dat je nu ook een persoonlijk bericht hebt van ’m waarin je de huid wordt volgescholden.

• fotografie

Lijkt moment deze discussie te sluiten.

vriendelijke groet

de beheerder

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.