20-03-2010 Opendag Ziekenhuis

• Albert Bolink

21-03-2010 om 00:25: Foto's op eigen server gezet na ze eerst wat in kleur aangepast te hebben, en voor test ook in zwart/wit.

• Rudo

Prachtig! Albert, je hebt jezelf weer overstegen!

Groetjes van Rudo

• JeroenW

Vind ‘t niks, ruis, niet scherp, kleuren spreken me niet aan en de compositie is ook niet geweldig. Leuke pogin, volgend jaar nog ’s?

• Albert Bolink

Jeroen speciaal voor jou dus zwart-wit gemaakt, het herplaatsen ging wat moeilijk maar OK het zij zo.

• JeroenW

Leuk. Ik vind 't geen verbetering

• Albert Bolink

Jeroen, als je had vermeld dat je op de foto had geklikt en de vergroting ( originele grote ) had gezien en je had vermeld dat de foto geplaatst was met de afmetingen 3888 x 2592 en 2,14 MB was je commentaar uitstekend geweest. Nu was het gewoon een kwestie van onnodig afkraken!

• JeroenW

Wat heeft afmetingen nu te maken met de kwaliteit van de plaat?

• Albert Bolink

Hoe groter de foto des te meer zie je ruis, dat is allang bekend !

• JeroenW

Nou, ik weet niet hoe en waarmee het gemaakt is. Startpagina doet tegenwoordig erg ranzige dingen met een foto hier wat de exif zeker niet overleeft, maar het doet me gewoon erg weinig. Alleen die ene waar de arm in beeld schuift is nog enigszins redelijk.

• Antony.

Als foto is dit toch helemaal niks. Iedereen die een knop kan indrukken krijgt dit. Geen foto, maar een simpel plaatje of kiekje en niets meer. Dat het voor de maker na een operatie emotionele waarde heeft, is een ander verhaal. Daar hoef je geen fotograaf voor te zijn.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.