Fotovakschool

• De Klik

Hey, nog een ouwe rot in het vak.

B)

• De Klik

Zo te zien aan zijn fotografie wel Antony.

• Antony

De Klik Schreef:

——————————————————-

> Hey, nog een ouwe rot in het vak.

't Is eind december, dus: een oud rotje!

• De Klik

>:D<

• ype

Ja Martin 35 jaar geleden had je het vakdiploma nodig om je als fotograaf te vestigen, de fotovakschool bood deze opleiding aan en door het miniesterie werd op de opleiding en het examen toegekeken. Toen deze vakeisen zijn vervallen heeft de fotovakschool niet opnieuw een erkenning aangevraagd ,maar vermelde wel op haar site en andere informatie dat de shool erkend was, mmaar bij navraag bij het betrffende miniesterie van mijn kant bleek dat de school niet erkend was en het miniesterie heeft dan ook een berisping aan de school gegeven.

• martin alberts

> Prima opleidingen bij de Fotovakschool.

> Ik behaalde daar mijn diploma Vakfotografie, maar

> dat is al wel 35 jaar gelden.

En heb je daar nog iets anders geleerd dan dat ene trucje om de luchten zwart te maken?

Jammer dat dit soort opmerkingen de sfeer hier zo kunnen vergallen. Op die Fotovakschool leerde ik

dat dergelijke opmerkingen altijd gemaakt worden door mensen die niet door het examen kwamen.

Daar hou ik het maar op.

• De Klik

Klopt wel een beetje Martin.

Ik ben niet zo van de “ kunstzinnige kant” maar jouw werk vind ik wel strak.

Of het mijn smaak is, is een heel ander ding.

Behoorlijk een foto kunnen beoordelen vraagt een geoefend oog.

Smaak moet je daar even buiten laten.

• ype

De erkenning geld niet voor de deeltijd mbo opleiding maar alleen voor de voltijd mbo. De voltijd hbo is dus ook niet erkend door het miniesterie.