voor een beginneling zeker niet slecht. Maar inderdaad rare manier van afsnijden en veel te laag contrast, zeker voor zwartwit.
quote: “mijn zoon houdt zich als student fotografie niet bepaald bezig met ”registreren“. ” ????
Dit is totale registratie en of ie nou pas 6 maanden bezig is en ook nog 16 is doet niks terzake.
Dat je “werk” van in 10 minuten op internet durft te zetten als fotograaf is toch wel een misser. Naast genoemde fouten is het ook nog eens over de lange kant belicht.
Dat doe je pas als je portretfoto's zoals Edwin J, kan maken en niet eerder.
Als je het werk van Edwin J. durft te vergelijken met je zoon zijn werk, dan mis je denk ik wat ontwikkeling in je vakgebied. Vastgeroest na jarenlange praktijk ervaring?
Jammer dat zoonlief het vak niet van pa in de praktijk kan leren. Dus wellicht moet je eens terug naar school… tip: neem een cursus bij Edwin J.
Toevoeging voor jou Sjoerd.
Volg de discussie even voor je dit soort onzin uitkraamt.
Het ging om de vraag waar de inspiratie van die rommelige bende van Edwin vandaan kwam.
Ter vergelijking van zichtbare inspiratie plaatste ik deze foto.
Edwin geeft niet eens antwoord op vragen. Alleen op vragen die in direct verband staan met lof.
Ik vind het verhaal van Edwin niet kloppen met wat ik zie.
Ik vind het niet mooi gedaan.
Ik vind dat juist “confrontatie”gepaard dient te gaan met subtiel werken.
Dit is grof, onbenullig, rommelig.
Jij mag het mooi vinden, ( vanuit jouw eigen onkunde) Edwin moet er vooral mee door gaan als hij het mooi vindt, maar ik geef een reden waarom ik het niet mooi vindt.
Ook jij mag de foto die ik plaatste bekritiseren, maar lees dan wel even het hele verhaal.
De foto was zeker geen vergelijking met het werk van Edwin.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?