Nee. Precies. Ad en ik kunnen elkaar rustig de hele dag lopen te plagen. In het begin ging dat wel 's verkeerd maar nu weten we heel aardig wat we aan elkaar hebben.
Jammer dat je zo slecht leest.
Ik vindt alleen jammer dat wanneer je zo weinig van camera's afweet en je gelijk een DSLR laat aanpraten. En de afkortingen IS,VR,OS enz zijn de toverwoorden van de laatste tijd.
Ik denk dat je beter af bent met een eenvoudiger camera waar je ook mooie opnames mee kunt maken.
Uiteindelijk maak je zelf de keuze, maar staar niet blind op een DSLR.
Groetjes Henk
www.fotovaneimeren.nl
Op dit moment heb ik een Sony DSC H2. Ik ben me een beetje aan het oriënteren op het gebied van spiegelreflex. Overal wat informatie vragen enz. Vandaar dat ik ook terecht ben gekomen op dit prikbord en als ik dan wat wil weten stel ik dus mijn vragen. Het is ook niet zo dat ik nu meteen wat ga kopen en het hoeft ook niet meteen het beste en duurste te zijn. Fotograferen is een hartstikke leuke hobby, want ik maak nu al aardig wat foto's. Ik wil goed nadenken over het kopen van een spiegelreflex en eerst precies weten wat ik er allemaal mee kan. Hopelijk kom ik via dit forum nog veel te weten.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Maar zo schrijf je het niet in je oorspronkelijke bericht, dus misschien is het niet slecht gelezen, maar slecht geschreven…..
Zoals je het nu uitlegt komt het meer over als een suggestie terwijl ik je oorspronkelijke bericht interperteer als afkrakereij. Dat komt omdat je begint met de woorden: “als je niet eens weet….” Het woordje “eens” is denk ik in deze de boosdoener.
Groetjes van Rudo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?