Niet iedereen heeft oogkleppen die door Canon gesponsord worden hoor Ad. Moest jij trouwens niet wat zeggen over het merk Sigma?
De strijd tussen Canon en Nikon ‘fans’ is al zo oud als de merken zelf.
Als we nu eens volwassen worden en er vanuit gaan dat beide merken goed zijn. (beide kunnen zich ook niet permiteren om een slecht product te maken, ondanks dat er af en toe eentje tussendoor glipt)
Beide hebben goede en minder goede camera's, lenzen en flitsers.
Kijk als fotograaf waar datgene vindt wat je zoekt, wat past bij je financiële positie en prettig bij voelt.
Een aankoop is en blijft een emotie… gun iedereen die emotie.
Sorry,
Als je niet eens weet wat de afkortingen betekenen vraag ik me oprecht af waarom je een spiegelreflex gaat aanschaffen.
Volgens mij kun je beter een compactcamera met een grote zoomlens kopen. Ik denk hier aan een panasonic FZ28 of iets dergelijks.
Scheelt je een stuk in de portemonaie en waarschijnlijk zie je geen verschil.
Maar het blijft natuurlijk jouw keuze. Laat je eens goed voorlichten in de speciaalzaak.
Groetjes Henk
www.fotovaneimeren.nl
Dus als je niet weet wat bepaalde afkortingen betekenen kun je volgens jou geen interesse hebben om een spiegelreflex te gebruiken en kun je volgens jou niet het verschil zien tussen een foto met genomen met een compact of met een reflex, en dat alleen omdat je niet weet waar IS voor staat…….
Gewaagde conclusie hoor en als je het mij vraagt: Klinklare onzin!
Rudo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?