Bedankt voor jouw positieve input.
Hier heb ik tenminste wat aan.
Bedankt.
Mo schreef:
> Uiteraard had ik gebruiksaanwijzing al doorgenomen maar het
> kwam gewoon voor mij niet duidelijk genoeg naar voren hoe ik
> het beste in kan stellen.
Het staat er toch anders heel goed in beschreven hoe je dat in moet stellen…..
Maar goed, het zou natuurlijk kunnen zijn dat je in een lagere resolutie gaat fotograferen, en je wilt eigenlijk maar een klein stukje van de foto gebruiken en de rest er af “knippen” Dan denk je wellicht achteraf, had ik nou toch maar de hoogste resolutie gebruikt. Het is maar een suggestie. Geheugen kost nagenoeg niets meer, op een 8GB kaartje (ongeveer 15 euro) kun je toch al gauw 1500 foto's kwijt in de hoogste resolutie, dus ja… ik zou 3 of 4 van die kaartjes meenemen en dan kun je tijdens je vakantie 4500 tot 6000 foto's maken. Eventueel kun je wellicht op je camera al foto's selecteren en bepaalde foto's deleten, maar dat is aan jou.
Groetjes van Rudo
Ben ik niet met je eens.Ik pak altijd de hoogste resolutie, is handig als je eens een stuk uit een foto wilt knippen en dat af wilt drukken. Verder zou ik in RAW schieten, als je er niks mee kunt dan is het altijd mogelijk om ze met irfan view naar tiff of jpeg te converteren. Zoals Jeroen al aangaf, geheugenkaarten mogen geen rol spelen, bovendien neemt tegenwoordig iedereen een laptop mee en kun je ze zo op de HD zetten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?