Onafhankelijkheidsdag 2008
Jerusalem Hug Mei 2008
Jeruzalem
Petra, Jordanie
Concert Paul McCartney
Tips en commentaar welkom.
Je hebt een oog voor interessante momenten. Ik heb echter wel ‘t idee dat je iets meer aan nabewerking mag doen, die eerste bijv, zet ’m even recht!
Verder vind ik ze allemaal wat weinig contrast hebben.
Totdat je wat “Zwaarders” hebt zou ik ook 's kijken of je een zonnekap kunt improviseren voor die F65.
Hij/zij kan met meer mogelijkheden en betere objectieven gecombineerd met een betere censor een beter en mooier resultaat bereiken.
Tevens kan met de juiste apparatuur een mooier beeld gemaakt worden zonder veel nabewerking.
Volgens mij heeft Tamar oog voor objecten, inspiratie en een goede omgeving, echter zodra hij/zij iets over fotografie gaat leren loopt hij/zij heel snel tegen het maximaal bereikbare van een Fuji
Ad schreef:
>
> Ook in Israel verkopen ze alles tweedehands, ik weet echter
> niet of ik dat moet aanraden.
>
> Een Canon 450D met een lensje met een leuk bereik. Een 24-85
> ofzo.
>
> Tja, ik blijf canon minded.
Of een D60 met 18-70… ik blijf nikon minded. Beide camera's zouden een goede keuze kunnen zijn.
Dank voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee. Ik bewerk mijn foto's na in IPhoto nu, en dat gaat echt niet veel verder dan een beetje croppen, rechtzetten (ja jeroen, was ik daar inderdaad vergeten, terwijl ik daar wel op probeer te letten).
Ik ga eens kijken op de tweedehandspagina hier, hoewel ik eigenlijk geen echt probleem heb om hem nieuw te kopen. (Afbetaling en even doorbijten )(Op gadgets mag je nooit besparen he ? )
@ Wilma; bij de klaagmuur kun je best fotograferen als je achter de muur zelf blijft staan, en daar was het heel erg druk, dus dan valt het wat minder in het oog. Soms doe ik ook wel alsof ik eigenlijk ‘erachter’ probeer te fotograferen, en dan na de klik gewoon omdraaien en wat anders gaan doen.
Tamar (= een zij)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?