Beste iedereen,
Ik heb altijd een droom gehad en dat is fotograaf worden. Nu na 28 jaar ben ik eindelijk een keer wakker geschud en heb ik stappen ondernomen deze richting op te gaan. Ik ben nu bezig met diverse cursussen het vak te leren. Ik weet dat een cursus anders is als vakopleiding fotograaf, maar daar heb ik ff de centjes niet voor. Ik vind ook dat je via “ervaring opdoen” meer leert dan uit boeken. En via deze cursussen leer ik ook veel.
Anyways.. mijn richting zal worden, portret-, bruids- en sportfotografie. Uiteraard komen de opdrachten niet naar je toe gerold. Daarom mijn vraag..
Hoe kom ik bij bedrijven, personen, whatever terecht om eventueel daagies mee te lopen om te kijken hoe de werkelijkheid eruit ziet (misschien kennen jullie mensen die mij zo'n dagje gunnen??) en hoe uhm.. hoe start ik mijn carriere??? Wie kan me helpen???? In mijn gedachte lijkt het allemaal zo simpel, maar in werkelijkheid weet ik zeker dat het niet zo simpel zal zijn. En ervaring van andere mensen kunnen je altijd weer een stukje verder op weg helpen!!
Alvast bedankt!!