artfruit

  • Cristien

  • Karin

    een paprika?

  • JeroenW

    Vertel ‘r ’s wat over? Ik ben heel nieuwsgierig.

  • Cristien

    Nou ja, ik zat een beetje te klooien met mijn fotoprogramma en toen kwam ik in de blauwe zône.

    Ik vond het wel grappig, maar nu ik hem zo heel erg groot zie is het te veel.

    Klein is leuker.

    Wat zal ik er nog meer over vertellen.

    Had hij minder herkenbaar moeten zijn?

    Vanavond zag ik RTL nieuws ook helemaal in blauw zitten.

  • efka

    Cristien, wat wil je hiermee overbrengen, of welk gevoel (blij, verdrietig, lekkere trek, etc.) moet ik bij deze foto krijgen?

    Vooralsnog ben ik niet erg onder de indruk van de foto. Het is een enorme bak met ruis. Wat is met de edge aan de onderkant van het hart van die paprika aan de hand? Het ziet er naar uit dat je met de witbalans en de kleurschuif in photoshop in de weer bent geweest. Een kunstzinnige foto vraagt echter wat meer dan hier daar wat willekeurig met sliders in photoshop spelen. Welk concept mis ik hier?

  • Cristien

    smaken verschillen Efka.

    Ook die van paprika's (*_*)

  • JeroenW

    Dus geen speciale belichting?

  • Joop

    Volkomen met Efka eens. Smaken mogen wel verschillen en dat is maar goed ook. Maar het doel van fotografie is vastleggen van emotie, helaas voor deze foto is de emotie ruis.

  • HarryS

    Ja, dat kan dan wel waar wezen maar…….. Ik wil ècht niet het bijdehandje spelen hoor maar in Photoshop zit ook “ruis toevoegen” !! Waar zou dat dan goed voor wezen? Er moet dus iets bestaan MET ruis wat emotie oproept.

    Groet HarryS

  • Cristien

    De speciale belichting is een fietslamp er achter en die afgedekt met keukenpapier.

    Zoals bij deze kiwi.