Foto beschuit met roze muisjes

  • Jeanette71

    Kan iemand mij helpen aan een goede foto (hoge resolutie) van een beschuit met muisjes van bovenaf gefotografeerd?

  • JeroenW

    Ga zelf 's aan de slag anders. kan een leuke manier zijn om een zondagmiddag te vullen.

  • Remco Jan

    http://images.google.com/images?hl=en&client=safari&rls=en&q=%22beschuit+met+muisjes%22&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

    (resolutie 1116x1028).

    Of maak er zelf 1, zoals Jeroen ook al zegt. 1 minuut om het beschuitje te smeren en bestrooien en 1/60 seconde om de foto te maken….

  • Jeanette71

    Ik ben zelf geen fotograaf. Heb een foto nodig voor ee ontwerpopdracht en kan geen geschikte vinden bij de stockbureau's. Vandaar mijn vraag hier.

  • efka

    Ok, je wilt het commercieel gebruiken! Zeg maar wat je betaalt. Zou wel zo eerlijk zijn als je van meet af aan hierover duidelijk was geweest.

  • Jeanette71

    Sorry hoor, ik probeerde mijn vraag kort en bondig te houden. Het is ook niet echt voor commercieel gebruik, maar voor het ontwerp van een geboortekaartje (eenmalig ontwerp).

    Inmiddels is er iemand zo aardig geweest om mij te helpen. Topic kan dus gesloten worden.

  • Ruud

    Waarom krijg ik nou opeens zo'n vieze smaak in de mond. Kan niet van de beschuit met muisjes zijn. Toch?

  • Jeanette71

    Ik begrijp de reacties hier niet zo goed. Ik heb toch een gewone vraag gesteld?

    Ik heb inderdaad niets vermeld over een vergoeding, maar het was niet mijn intentie om jullie te vragen het gratis te doen. Ik was gewoon op zoek naar iemand die interesse had om het te doen, en het dan later over de vergoeding te hebben. Een prikbord is nu eenmaal niet bedoeld om ellenlange verhalen neer te zetten. Ik heb toch ook niet vermeld dat het gratis moet.

    Indien jullie mij verkeerd begrepen hebben, dan spijt me dat heel erg. Ik heb nu alleen niet zo'n gezellig gevoel meer bij dit prikbord.

  • efka