30D of 40D???

  • Nikon Sjoerd

    Had ik al verteld dat ie te koop is voor een mooi bedrag? ;)

    Maar ff serieus… als een D50 niet meer voldoet voor JeroenW, kan ie misschien beter voor een 2e hands D200 gaan. Scheelt een hoop poen met een nieuwe D300.

    Of koop een D100 en leer fotograferen. :D

  • Rudo

    Ik zit ook wel eens te kwijlen bij een D300, maar ook bij andere merken hoor…..maar ja…. ik heb eigenlijk altijd chronisch geld gebrek en dat kwijlen levert het ook geen gedl op……;)

    Groetjes van Rudo

  • JeroenW

    Een D50 voldoet nog prima, daarom kan ik ook niet met een schoon geweten een nieuwe camera halen.

  • De Tobfotograaf

    niet alleen de duurste Black &Decker maar ook de goedkoopste komt er bij mij thuis niet in. net als Nikon

  • HarryS

    Auw

  • Nikon Sjoerd

    Zoek je ruzien? :D

  • De Tobfotograaf

    nee, maar de waarheid is hard

  • Remco Jan

    Michiel schreef:

    >

    > Een display achterop gebruik je IMHO niet om de scherpte te

    > beoordelen, maar om te checken of je compositie en belichting

    > kloppen en om het histogram te bekijken.

    Als het display maar goed genoeg is, kan je het prima gebruiken om de scherpte te beoordelen. De loupe in Aperture of Lightroom bevat minder pixels dan het display van de D300/D3 en is toch prima te gebruiken om de scherpte te beoordelen.

  • Remco Jan

    Helemaal gelijk. Ik moet de eerste fotograaf nog tegenkomen die een fatsoenlijke foto met een Nikon heeft gemaakt. Die Frans Lanting of Raymond Rutting zijn tenslotte niets meer dan een stel prutsers….

    (het mag duidelijk zijn dat het bovenstaande niet serieus is bedoeld).

  • De Tobfotograaf

    ik vond het wel goed klinken