Hij reageert niet meer, dus het probleem is opgelost. Tegenwoordig kan er geen bedankt voor de hulp meer af.
Helaas ligt het niet aan de geheugenkaart. Ik heb meerdere geprobeerd.
Het formateren via de camera heeft niet mogen baten jammer genoeg.
Ook duurt het vrij lang voordat ik een nieuwe foto kan maken, na de vorige foto.
Misschien dat dit met elkaar te maken heeft?
Ik heb laatst zo'n 70 foto's gemaakt en daarvan maar 30 overgehouden op de kaart.
Toch vervelend als je tijdens het fotograferen denkt dat die foto echt een supershot is!
De software zal het niet zijn. Als het probleem met meerdere kaarten het geval is dan ligt de oorzaak ergens in de camera. Als ik nu lees dat het lang duurt voor de foto is weggeschreven dan is het toch een geheugenprobleem. Vraag is dan ook of dit met alle kaarten is of alleen met enkele. Als het met alle kaarten het geval is dan zou het best eens een defect van de camera kunnen zijn maar weet je zeker of je de kaarten hebt geformateerd en niet de optie foto's verwijderen hebt gekozen? Als je namelijk kiest voor verwijderen dan blijft er wat rommel achter en dat zou best de oorzaak kunnen zijn van je probleem. Probeer de kaarten (indien mogelijk) eens in een ander toestel. Is dan het probleem er niet dan is het echt je eigen toestel.
Ik heb een stuk of 3 kaartjes geprobeerd, met allemaal hetzelfde probleem. In een ander toestel uitproberen kan ik nu niet uittesten.
Maar vermoed wel dat het mijn camera is en niet de kaartjes. Zou wel toevallig zijn, spontaan 3 kaartjes met hetzelfde probleem.
Op het toestel heb ik voor format gekozen, dus ik ga ervan uit dat dit wel echt alles eraf haalt, toch? Probleem is er dus nog steeds
Ik baal er wel behoorlijk van. Neem momenteel nog liever m'n oude rotte compact mee, omdat ik iig alle herinneringen kan terugkijken
Misschien een handyman opzoeken die van 2 dezelfde camera's met een verschillend defect, 1 werkende kan maken, haha.
Budget voor een nieuwe heb ik voorlopig helaas niet, dus moet maar op zoek naar een creatieve oplossing!
Mocht iemand nog een geniale tip hebben, hoor ik dat graag.
Voor nu allemaal bedankt voor het meedenken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?