Verkleinen

• Harry

Tot nu ging verkleinen van foto's (online) goed…………….maar wel tot max ca 6 Mb

Moet nu grotere foto's omzetten (9 a 10 Mb) naar websiteformaat: 640x480 en kan niks geschikts vinden

Wie kan mij een tip geven voor een goed online programma ???

• Wim_Zon

Waarom alleen via Internet?

Dit is een leuk en goed programma.

http://photoscape.nl.malavida.com/d3788-gratis-downloaden-windows

• Harry

Waarschijnlijk omdat ik “vastgeroest” zit in dat internet verkleinen………….

ik bezocht de site via je link (dank hiervoor !!), maar kan geen verdere info vinden, wat dit programma wel/niet kan.

Misschien zie ik iets over 't hoofd: lees het graag

• Wim_Zon

Met het programma kan je foto's verkleinen, vergroten, Raw bestanden omzetten naar jpg, fot collages maken, enz.

Tevens is er een speciale plug-in om het programma te vertalen naar het Nederland.

Dit is misschien wel wat je zoekt.

http://pixlr.com/editor/

• de tobfotograaf

waarom niet eerst verkleinen? Oke dat je vast geroest zit snap ik. heb ik ook wel eens. Maar het nadeel is, je gaat eerst vele megabyte's door je internetkabel persen om er dan veel van weg te gooien. goede reden eerst verkleinen dan op internet.

• JeroenW

Je gaat 10mb uploaden om er een 640x480 plaatje van een paar honder kb voor terug te krijgen? Ik dacht dat je me in de zeik zat te nemen maar realiseer me net dat je vermoedelijk serieus bent… Geweldig!!!

Anyway, irfanview, snel, klein, gratis en kan dit soort dingen in bulk doen, opstarten, koffie drinken, klaar!

• Marlies1

BDSizer, gratis en erg goed.

• Harry

Ik doe niet aan uploaden: krijg de bestanden op CD/DVD binnen en moet verkleinen om deze op mijn sites te zetten.

Dus……….serieus !!

Nogmaals: tot ca 6 Mb lukt aardig met Fotoverkleinen.nl, maar dan houdt het op (Fotoaanpassen.nl is er nog eentje)

• Harry

Ik ga hier rondneuzen

• Harry

Zie eerdere postng bij Jeroen: foto's worden mij vanuit het buitenland toegezonden en ik plaats de kleine versie op mijn sites: groot kan niet, want dan laadt een site zo moeilijk…..

Er wordt dus niks geperst.