9 opnamen die ik maakte in Amsterdam.
Wie ze wil zien klikt op:
http://www.fotogregoir.dds.nl/nederland/origineel/756.html
Groet,
Gregoir
Nee, niks, waardeloos, prutswerk. Nooit meer doen. Als geboren Rotterdammer kan ik die 020foto's niet aanzien. Gelukkig kom ik al doorzappend bij het goede Rotterdamse werk van Gregoir.
Volgende serie toch maar schieten op Delfshaven. Ik reken weer op meesterwerkjes.
Groet van Antony.
(webmaster, kan dit heel snel verwijderd worden?)
Hoi Gregoir,
Alhoewel de foto's er mooi uitzien, vind ik ze niet zo inspirerend als de andere reeksen. Ik heb het idee dat het grachtenpand op de derde foto achterover leunt. De eerste foto van de brug met de fietser die daar net overheen is, vind ik het mooist. De foto van de etalage met de spiegeling van het gebouw dat achter je staat, vind ik het creatiefst, maar komt rommelig op me over.
Normaal gesproken ben ik erg te spreken over jouw reportages, maar ik vind deze net even iets minder, erg mooi, maar minder mooi dan bijvoorbeeld de reeks uit Rotterdam.
Groetjes van Rudo
Ben het dus eigenlijk wel eens met Rudo, vandaar ook mijn opmerking dat dit bv Utrecht had kunnen zijn.
@Antony… ik weet zeker dat Gregoir van mijn mooie Mokum nog betere foto's kan maken dan die van Rotjeknor ()
Dus zelfs Gregoir heeft wel eens een mindere fotodag, dat schept dan weer hoor voor mijn persoontje.
Ben benieuwd hoe de foto's van jou worden Gregoir als je nog eens in de mooiste stad van NL komt.
Dank voor jullie reacties.
Wat is er veel veranderd in Amsterdam sinds ik er een jaar of 6 geleden fotografeerde: overal wordt gebouwd, gesloopt, zijn wegen of straten versperd en is het er dus erg rommelig.
Mijn favoriete stukje Amsterdam was voorheen “Zandhoek”. Vrijwel niets is er meer van over, volledig ingekapseld door oprukkende nieuwbouw.
Nog steeds vind ik het jammer dat er vrijwel geen fotografen zijn hier die iets laten zien.
Groet,
Gregoir
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?