wie kan de doorslag geven, twijfel nog, wat moet ik nemen de canon eos600D of de nikon D5100, en waarom ?
Camera's zijn beide goed. Heb je ze al een keer vastgehad ? Welke camera voelt lekker aan, heeft een goede grip.
De canon kan draadloos flitsers aansturen, maar of je dat veel gebruikt ?
Camera's zijn technisch bijna identiek. Je zult aan beide merken veel plezier hebben.
Kijk ook naar de lensen die je mogelijk wilt gaan gebruiken, misschien geeft canon net wat meer keuze dan nikon.
Kijk ook naar bijv. de menu's in de camera's. Het ene menu kan net wat makkelijker te begrijpen zijn dan de andere.
Ik kan je geen doorslag geven. Ik gebruik canon, en ben tevreden. Maar die nikon is vast net zo goed.
Succes.
Ik zat met het zelfde, heb voor de Canon gekozen omdat ik Nikon te zwaar vond. Wil nu ook een grip voor mijn camera en een betere en dus wat grotere zoomlens. Alles bij elkaar opgeteld heb je aardig wat in je handen, dan is de complete camera van Nikon toch een stuk zwaarder als van Canon. Daarom heb ik voor Canon 500D gekozen. Heb de camera nu een jaar en ben er erg tevreden mee, zeer beslist geen verkeerde koop.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?