Gaat een geheugenkaart onbeperkt mee of moet je die na een tijd vervangen? Zo ja, wanneer neemt de kwaliteit af. Ik heb twee geheugenkaarten die zo'n drie jaar oud zijn. Ik gebruik ze vrij intensief.
Detaillisten geven vaak één of twee jaar aan terwijl de producent soms levenslange garantie geeft. Dus, bij problemen met een geheugenkaart, ga naar de site van de fabrikant. Geen gezeur over kassabonnen maar een keiharde garantie. Ik was de bon kwijt. Detaillist vroeg voor het zoeken van de kassabon net zoveel als het kaartje zelf kostte. Nein danke. Prima ervaringen met kapot Sandisk kaartje, waarop volgens die grote detaillist omgeving Rotterdam, één jaar garantie zat. Na contact met Sandisk hebben zij de kaart gratis vervangen. Zo hoort dat.
Zelf heb ik in drie jaar tijd ca. 4 usb-stich versleten. die werden dan wel zeer intensief gebruikt. Maar daar waren ook 2 Kingston stickies bij, waar ik nooit een kassabon bij heb gehad (nee niet van de vrachtwagen gevallen). Een van de usb-stickies is door een computer opgeblazen. Deze ging zich als lamp gedragen en het was toen snel afgelopen.
Ook voor USB sticks geld voor enkele fabrikanten zoals corsair geven levenslange garantie. Er zijn leveranciers die je proberen op te lichten en zelfs als je de kassabon nog hebt en als je ze de website van de fabrikant laat zien met de garantie voorwaarden, zelfs grote computer ketens, maar daarom neem contact op met de fabrikant.
Ik heb tenminste na aandringen bij de leverancier\winkel wel een nieuwe gekregen, het hoofd kantoor moest er aan te pas komen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?