Gestolen camera's, Nikon D300/ Canon 5D, totaal verslagen!! We bolonen de eerlijke vinder!!!

• Joy

Wij zijn bestolen!!

Donderdagnacht j.l. is terwijl wij lagen te slapen bij ons ingebroken. Er zijn twee professionele camera’s (Nikon en Canon), een laptop en diverse andere elektronische apparatuur meegenomen.

Buiten het feit dat wij helemaal verslagen en wanhopig zijn willen u waarschuwen voor illegale handel, het is niet eerlijk, het zijn al zulke zware tijden voor een fotograaf, ik ben totaal afhankelijk van deze camera’s, het is m’n werk. Ik kan nu niet meer… Mochten jullie een Canon 5D aangeboden krijgen met serienummer 0296B004AA of 0730505592 of een Nikon D300 (U)met serienummer :3120512 of B90310008301Q / 000N83001T kunt u dan contact met ons opnemen? Of desnoods bij de politie afgeven?

We zijn totaal verslagen, pas op voor illegale fotocamera's!!!!

Uiteraard belonen wij de eerlijke vinder!

Met vriendelijk groet,

Joy

• JeroenW

MArktplaats in de gaten houden. Succes ermee

• Acapulco

Heel veel sterkte!

Hopelijk vind jij je cameraś terug al wordt dat wel lastig.

En kan jij je foto werk na een tijdje weer oppakken.

• De Dons

Misschien kan je ook de importeurs cq reparatie centra's informeren die kunnen dan de aangebode camera's controleren op serienummer,weet uit betrouwbare bronnen dat ze daar nog al eens iets tegenkomen wat niet in de haak is.

Grt succes en sterkte

• Joop

Das pech camera weg.

Maar velen hebben een mooie website en daarop plubliceren mensen wat voor apparatuur ze hebben, net zoals op forums en weblogs.

Vaak ook nog onder eigen naam en een foto erbij en dan ook nog een woonplaats erbij en je slachtoffer is gevonden.

Enkele voorbeeld,

Ze heeft JeroenW nu een mooie Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM.

Maar ik had de hele lijst kunnen plaatsen…….. die hij zelf vrij geeft op internet.

Een dief is tegenwoordig veel slimmer dan vroeger, ze gaan specifiek opzoek naar apparatuur. En internet is zo mooi daarvoor.

Ik zeg niet dan hier zo gebeurt is maar veelal weet een dief waar hij wezen moet.