Photoshop leren kennen

• floeder@hotmail.com

Weet iemand een goede makkelijke manier om met photoshop te leren werken?

• Jet

Door lessen te volgen.

Daar kan je voor op cursus of zijn op internet heel veel tutorials te vinden. Vaak wel in het Engels.

http://www.gratiscursus.be/Photoshop_CS4/index.html

Boeken van Scott Kelby zijn ook heel toegankelijk en prettig om te lezen en ontzettend informatief.

http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/N/8299/Ntk/books_all/secnd/no2nd/Ntt/Scott+Kelby/Nty/1/Referrer/ADVNLGOO0020115721be1/index.html;jsessionid=2F0393C0309584CF2D19CFA43044E75C.ps3321

• floeder@hotmail.com

Heb nu het boek gezien : classroom in a book.

Iemand hier ervaring mee?

• Maarten

Kijk eens bij bol.com, ik heb onlangs een boek gekocht voor paintshop x3 voor nog geen 20 euro incl verzendkosten.

Boek is duidelijk qua uitleg en voorbeelden, je leert beetje bij beetje de elementen die jij interessant vind.

Veel succes, Maarten

• floeder@hotmail.com

Ik heb photoshop op de pc staan, dus ik wil graag dat programma leren kennen en niet paint shop.

• Rudo

Tja je hebt gelijk…. Bol.com verkoopt maar 1 boek en dat is inderdaad niet het boek dat jij wilt hebben…..

• Acapulco

Let op het volgende wanneer je een boek over Photoshop wilt kopen:

Kijk eerst naar welke versie van Photoshop je hebt.

Let daarbij ook op de taal van je programma.

Je ziet bv. vaak dat gebruikers een Nederlandse versie van Photoshop geinstalleerd hebben en daar een boek voor kopen.

Dan is het wel prettig om dan een boek te kopen waarin ook gewerkt wordt met de Nederlandstalige versie.

Zodat de afbeeldingen en aanduidingen precies overeenkomen met je eigen programma.

En dat werkt echt een stuk fijner.

• Peke

wat wil je doen met photoshop?

Er staan op internet veel tutorials ook in het Nederlands.

Shop zelf veel.

Gebruik cs2.

Maar ik weet natuurlijk niet wat je wilt doen.

Groet

• Peke

Dit vind ik leuk werk.

Ook borders etc.

Die negatieven zijn helemaal zelf gemaakt foto ook trouwens hahah.