Oplaadbare AA's

• Been There

Wie weet het??

Wat is nu een goede oplaadbare AA batterij (accu eigenlijk maar in de volksmond dus een batterij)

Ik zie AA van 3200Mah voor 6,95 per 4 maar ook 1600Mah voor 22,95?!

Wat is nu een goede?

Giallo

• Antony.

Heb ze van de Lidl, paar Euro, 2500 Mah. Staat Energy Tronic op. En ik vind ze goed.

Oh ja, en ze zijn oplaadbaar.

• Marlies1

Die deden het in mijn camera niet echt lang wel de oplaadbare van de aldi.

En verder ook van de betere merken maar die zijn natuurlijk wel duurder.

• GJvdZ

Voor mijn Nikon SB600 flitser heb ik een setje Panasonic NiMH van 2500 mAh gekocht. Was iets van 15 euro per 4, maar ze presteren beter dan alle andere die ik hiervoor heb gehad.

• JeroenW

:-) Lastige vraag, er zijn een flink aantal fabrikanten en nog veel meer merken.

Zelf kocht ik ooit een lader met 4 batterijen van bilora. Fijne lader, niet speciale batterijen. Later kocht ik een setje van vapex en daar ben ik heel tevreden over. Prijs was erg schappelijk en ook als je ze een paar weken niet gebruikt kun je er op rekenen dat er een goede lading in zit.

http://www.vapextech.nl/

• Deventenaar

Neem eens een kijkje op nkon.nl daar staan batterijen met de naam Eneloop. Ik heb sinds vorig jaar gekocht op de Zoom Experience. Eerst dacht ik dat het een beurspraatje was maar ik ben er achter gekomen dat ze echt goed presteren. OP het moment dat je ze besteld komen ze al opgeladen naar je toe, en er wordt gezegd dat als je ze een jaar in de kast laat liggen dat ze maar 15 % van hun totale kracht verloren hebben. Verder zijn ze in mijn losse flitser snel weer gebruiksklaar, echt een top batterij in mijn ogen.