van d60 naar......beter?

• theo

dag allemaal, ik heb een vraag, een paar jaar geleden heb ik een nikon d60 gekocht en later een aantal goede lenzen erbij.

Nu zou ik de prestaties van die lenzen graag willen vergroten. Heeft het dan zin om een betere nikon te kopen of maakt het niet zoveel uit . Ik heb deze d60 al aardig leren kennen en de portretlens nikkor swm ed if aspherical micro 60 mm en groothoeklens nikkon dx swm ed if aspherical 12-24 bevallen me ook erg goed. Weet iemand mij een goed advies te geven? groeten Theo

• sipke

Met een betere Nikon (of ander merk met dezelfde vatting) zul je betere resultaten halen. Met ander merk doel ik voornamelijk op een aantal modellen van Fuji waar een Nikon lens op past.

• De Klik

Shit, nu moet ik met zo'n open deurtje als Canon fotograaf natuurlijk m'n mond houden.

Lastig… :D

• GJvdZ

Inderdaad.

• GJvdZ

Met de objectieven die je hebt zou een upgrade naar een moderne camera tot betere resultaten kunnen leiden. Met de nadruk op “kunnen”.

• theo

bedankt

• Oneill17

Beste Theo,

Het hangt ook van jouw budget af. Je kunt een D7000, een D90 maar ook een D5000 kopen. Belangrijker is wat je nu mist bij de D60, waar loop je tegenaan?

Groet,

JW