Herfst in Brabant

• Gregoir

9 herfstplaatjes, opgenomen in Landgoed Valkenberg, Hondsdonk en het Ooievaarsnest.

Ze zijn te zien vanaf:

http://www.fotogregoir.dds.nl/nederland/origineel/684.html

Groet,

Gregoir

• Antony.

Wederom goed werk Gregoir, maar ik ben super kritisch. En dan zit er weinig variatie in deze foto's. Allemaal dezelfde inleidende lijnen, allemaal hetzelfde perspectief. Geen close-ups of wisselende standpunten. Mooi van kleur en mooi kijkwerk.

Het wordt moeilijk om je eigen kwaliteit te overtreffen. Het is net als met het schaatsen van de 500 m. Gemakkelijk om je niveau van 50 sec op 40 te brengen, dan kom je op 39, vervolgens op 38 en 37 sec en dan wordt het zwaar om daar iets van af te krijgen. Jij zit, om in schaatstermen te blijven, op een niveau van 36,5 seconden. Ben benieuwd of je daaronder kan duiken.

Bij de Rdamfoto's heb je mijn oude tip van de Waterbus gebruikt voor de foto's. Met diezelfde Waterbus kan je voor een grijpstuiver ook de tocht van Rdam naar Dordrecht maken met tussenstops. Het voordeel van die Waterbus is de lage prijs en het open achterdek en het uitstappen in hartje Rotterdam en Dordt.

Bij deze nog een superlink waarbij je als fotograaf gaat kwijlen van de mogelijkheden: http://www.top010.nl/html/cruiseschepen_.htm

Groet van Antony.

• Gregoir

Dank voor je leuke reactie Anthony !

Heb inderdaad je tip van de Waterbus opgevolgd en heb de trip Dordrecht - Rotterdam en retour gemaakt. Was beslist de moeite waard, alleen al vanwege de razendsnelle vaart waarmee die bus over het water scheurt en de andere blik vanaf het water.

Groet,

Gregoir

• Oneill17

Uiteraard weer zeer fraai!

Bedankt voor het delen… :)

Groet,

JW

• Antony.

Ik zal je al vast lekker maken voor andere boottochtjes in het hoogseizoen in Zeeland. Zeer de moeite waard. Mijn favoriete fotoplek in Zeeland is Neeltje Jans midden in de Oosterschelde, maar dan moet je een fiets bij je hebben om op al die dijkhoofden te kunnen komen.

http://www.rondjepontje.nl/nl/welke.lp

• anja

bedankt dat je dit allemaal laat zien.

ik heb erg genoten

• De Klik

36,3 zou ik zeggen.

Maar een heel klein beetje gelijk heb je wel.

Ik vraag me echter af of “andere fotografie” Gregoir beter maakt.

Als je kijkt naar zijn werk, zie je dat dit ZIJN werk is en dat hij specifiek in dit werk eigenlijk wel onder de 36 duikt.

• Antony.

De Klik Schreef:

——————————————————-

> > Als je kijkt naar zijn werk, zie je dat dit ZIJN

> werk is en dat hij specifiek in dit werk eigenlijk

> wel onder de 36 duikt.

Mee eens. Maar een goeie creatieve fotograaf als Gregoir heeft niets meer aan een opmerking als “goed” of “mooi”, die moet pittige kritiek krijgen om hem de prikkel te geven om op een nog hoger niveau te komen. Die moet zich nu afvragen: “Hoezo, teveel van het zelfde?” En als ie dat voor elkaar krijgt, dan is zijn niveau nog beter ….. en kunnen wij alleen maar jaloers of bewonderend naar zijn werk kijken.

Kom op Gregoir, ga nu voor de 35 seconden.

• Gregoir

Dank dat jullie de moeite namen te reageren !

Groeten,

Gregoir

• Blossem

wat een schitterende foto's nou dat hoef Ik niet te proberen met mijn cps! Heel mooi zeker van de zwaan die druppels zijn haarscherp en het uitslaan vd vleugels..prachtig!