Fraude of niet, ik heb er niets aan want blijkbaar is de fotoakademie niet aangesloten bij slim.nl. Jammer.
Hallo Carla,
Adobe Elements is meer een selectief bewerkingsprogramma. (daarin is photoshop CS5 bijvoorbeeld het grote broertje) Lightroom is meer voor globale dingen) Deze 2 programma's kun je daarom ook niet met elkaar veregelijken. Het is zeer waarschijnlijk dat je ze, indien je Lightroom aanschaft, nog beide zult gebruiken.
Zelf gebruik ik al jaren Lightroom voor het synchroniseren van de witbalans van al mijn RAW beelden. Dit doe ik omdat ik op geen enkel andere wijze met dezelfde snelheid al mijn foto's op kleur kan krijgen. Verder gebruik ik lightroom voor het aanmaken van EXIF informatie in mijn afbeeldingen. Deze informatie kun je met lightroom eruit halen indien gewenst om zo je eigen fotografie stijl enigsinds te waarborgen.
Verder is het een gemakkelijk programma om snel al je foto's in te zien en te classificeren.
Ik hoop dat je er wat aan hebt! Zo niet, stel gerust nog een vraag!
Wendy, als ik het goed begrijp, calibreer jij je monitor ook elke maand? En hoe doe jij het dan met je monitor, de bovenste rand en de onderste rand lijken wat kleur, ldonker en licht totaal niet op elkaar. Als je een foto bewerkt hebt en hij is naar volle tevredenheid, moet je m eens over de horizontale as spiegelen. Dan zijn de resultaten heel anders.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?