Goede lader, waar kan ik die kopen?

• Sabine

Hallo,

Ik ben gewoon een vakantie-kiekjes figuur, dus gebruik mijn digitale camera heel casual. Maar ik heb een goede lader nodig voor mijn camera. Met mijn huidige lader kan ik twee fotootjes maken en dan zijn de batterijen weer leeg. En ja, ik koop natuurlijk gelijk even nieuwe batterijen. Wie weet waar ik een goede lader kan kopen die niet al te prijzig is ( max. 25 euro )? Ik hoorde iemand een keertje heel positief praten over de lader van de Hema….

Alvast bedankt!

Mvg,

Sabine

• Antony.

2 foto's? Op die batterijen, penlights ?, zal toch al gauw iets van 2500mAh moeten staan. Daar moet je geen 2, maar royaal 200 foto's mee kunnen maken. En 1000 moet ook mogelijk zijn.

• Sabine

Ja, gewone penlites… de batterijen die ik nu heb verschillen van 2100 mAh tot 2500 mAh.

• Antony.

Verschillen? Er moeten in ieder geval allemaal dezelfde in zitten.

• JeroenW

Dit merk batterijen ben ik heel tevreden over. Ook over de lader hoor ik goeie dingen.

http://www.romex.nl/artikeldetail.aspx?artnr=77630106

• Sabine

Ja, dat klopt…. Ik heb meerdere setjes batterijen, van verschillende merken.

• JeroenW

Dat kan op zich geen kwaad maar ze moeten eigenlijk wel dezelfde capaciteit hebben.

• Sabine

Hebben ze ook… ik heb 4 batterijen van 2500 mAh, twee van 2300 mAh en vier van 2100 mAh. Ik gebruik ze nooit door elkaar, dus 2500 bij 2500 enzovoorts.

• Don Leo

Ik heb hema baterijen en lader voor pentax spiegelreflex gebruikt voor langere tijd zonder problemen.

• Laatvilozoov

Nergens voor nodig, mits goede lader.