fuji S2 pro verkopen of als 2e camera

• Frank

Ik heb een fuji S2 pro mooie en prima camera liggen. Maar wat onbekend en daardoor onbemind?

Wat is handig? Als backup gebruiken of vrekopen? Wat is dan een redelijk bedrag?

• Rudo

De S5 stond recentelijk nog voor 495 euro op tweakers….. dus erg veel zal je voor je S2 niet vangen lijkt mij.

Maar ook al zou je er iets voor vangen, geld is geld, dus als je een klein budget hebt zul je jezelf de vraag moeten stellen of je een tweede camera nodig hebt of niet, of welk voordeel denk je er mee te hebben met een tweede camera.

Ik weet niet of je al een andere camera hebt, zoniet, zou je eerst een andere camera kunnen kopen en in de loop van de tijd kijken of je de fuji nog gebruikt of niet……

Groetjes van Rudo

• JeroenW

S2… als je 150 euro weet te vangen mag je blij zijn. Moet je zelf weten of je dat bedrag de moeite waard vind of 'm lekker houdt.

• nikonsjoerd

Wat ga of heb je terug gekocht voor camera als ik zo mag vragen?

• Frank

dag Nikonsjoerd,

ik heb al enige tijd een S5pro. Ik ben gek op de dynamische ruimte van fuji en tegelijkertijd het prachtige en brede gamma aan Nikon-vatting lenzen.

• Marcellus

Ik zou hem nog niet gratis willen hebben, het was de eerste digitale slr die ik heb gebruikt. Wat een vreselijke camera, ik zou zeggen, weg dat ding en wees blij als je er 100 euri voor vangt.

• Frank

Je bent er nog niet over heen Marcellus, gezien je reactie.

Ik was er zelf zeer content mee en ben vooral een fan van de superccd chips van Fuji die foto's maken met een groot dynamische bereik.