Geld verdienen met foto's...

• Chantalmv2

Hoe doen jullie dit? Ben hier gewoon erg nieuwsgierig naar! Zijn er sites waar je je foto's te koop aanbied? Zoals fotoverkoop ofzo?

• De Dons

Zijn je foto's zo bijzonder,dat je nu al aan geld verdienen denkt?

• Chantalmv2

Hahah wist dat ik zo'n reactie kon verwachten! Ik was gewoon nieuwsgierig.

Enne….ja ik krijg wel altijd complimentjes over mijn foto's! En hoop straks alleen nog maar mooiere te maken met mijn nieuwe camera!

• De Dons

Hier een paar citaten van jou:

* Ik mis vaak mooie heldere foto's met scherpheid! Wil mooie potretten kunnen maken en leuke vakantiefoto's etc

* Zie dat ik nog veel moet leren, hoop dat de workshop daar een beetje bij zal helpen

Succes ermee

• JeroenW

Niks mis met ambitie, toch?

• JeroenW

Ik verkoop een paar foto's per jaar. Dat levert me net genoeg op om ‘m’n flickr account te betalen en een beetje over te houden. Heel af en toe word ik gevraagd voor een reportage.

Aan de ene kant zou ik best vaker een opdracht willen doen, aan de andere kant, ik heb al van een hobby m'n werk gemaakt, hoef dat niet nog 's te doen.

• Chantalmv2

Lijkt me geweldig Jeroen….en hoe verkoop je die dan? Via een site ofzo?

De Dons; je hoeft echt geen citaten te plaatsen hoor…weet heel goed wat ik allemaal geplaatst heb. Ik hoop ook betere foto's te maken straks! Ben erg precies, maar wil niet zeggen dat andere mensen mijn foto's al erg mooi vinden.

• JeroenW

Ik heb m'n beste platen op flickr staan.

Dat mensen je platen mooi vinden is fijn, zijn ze bereid ervoor te betalen?

• Ali Kiris

Het is vraag en aanbod. Dat iemand scherpte mist in haar/zijn foto's betekend niet dat het geen mooie foto is. Dat is een mening van een persoon. Geld verdienen met foto's kan. Je moet het aan mensen laten zien en een aannemelijk prijs voor vragen. Maak een portfolio? Flckr? je moet het laten mensen weten dat er fotos zijn te koop zijn. Of het een vette hap word who knows. Laat je niet begrenzen door mensen die zeggen dat je niet kan. Een vriend van mij heeft voor 1500 euro een foto verkocht.

• Ali Kiris

Wil je scherpe foto's kan ik je vaste lenzen aanraden voor je nieuwe toestel.