Ervaringen lowepro Slingshot tassen?

• Chantalmv2

Ik heb net de Lowepro slingshot 100 AW besteld! Ben erg benieuwd en lees toch voornamelijk positieve verhalen. Ik krijg bijna mijn aller 1e spiegelreflexcamera (Canon 500D) en kan niet wachten! Ik wil er met de tijd 1 lens bij dus de grootte van de tas is prima denk ik.

Wat zijn jullie ervaringen? Werkt het echt zo makkelijk?

Was even bang dat je camera dan zo eruit wordt gehaald door iemand…..of gaat dit toch niet zo makkelijk?

Groetjes,

Chantal

• Joop

Mij beviel de Slingshot niet. Ik had een Slingshot 300 en de handigheid van op de rug naar de buik draaien van de tas viel mij tegen.

Ik heb daarom een goede schoudertas gekocht.

Voor lange wandelingen of een dag op weg is een rugzak zoals de Slingshot wel comfortabeler dan een schoudertas.

Daarom zeg ik ook ga naar een winkel om te proberen. En laat je daar voorlichten.

• Chantalmv2

Heb hem al besteld…las zoveel goede verhalen! De negatieve waren pas bij mensen die echt veel spullen erin hadden en ook de grotere versie ervan hadden! Ik heb de kleinste besteld natuurlijk.

• JeroenW

Een slingshot voldoet prima voor een body en een of 2 extra lenzen en evetueel een flitsertje.