Hebben jullie leuk goedkoop adresje voor deze geheugenkaartjes of gewoon in een winkel? En ik heb gehoord dat de Sandisc extreme wel goed is, klopt dit? Hoeveel GB heb je nou nodig?
Hoi,
Ik koop ze altijd via www.ebay.nl. Kosten daar vaak een fractie van de prijs die ze bij Dixons vragen. Geldt ook zeker voor accu's.
http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=sd+extreme+4+gb&_sacat=See-All-Categories
Wat ik het lekkerste vindt werken zijn de Sandisk Extreme kaarten. Minimaal 4 GB.
Gr,
Johan
Dan heb ik tot nu toe geluk gehad denk ik :-))
Heb nu een tas vol SD kaartjes (2, 4 en 8 Gb) waarvan de meeste via ebay gekocht.
Stuk voor stuk werken deze uitstekend. Zelfs al een keer een aantal retails gekocht
die nu al een jaar meegaan. 5 Sandisk 2 Gb kaartjes voor 30,- euro. En ik gebruik ze veelvuldig.
Maar het blijft oppassen via internet. Toch weiger ik ze bij Dixons te kopen !! haha
De extreme kaartjes zijn prima.
4 Gb. zijn gemiddeld rond de 15 euro te koop.
Soms doe je er verstandig aan om i.p.v. 8 Gb. twee van 4 Gb. te kopen.
Qua prijs ontloopt dat meestal niet zoveel maar mocht je 8 Gb. kaart stuk gaan tijdens het fotograferen kan je heel veel foto's kwijt zijn.
Met de 4 Gb. kaartjes kan de schade enigzins beperkt blijven.
Al is het altijd zonden waneer je foto's verloren gaan.
Ook kan je bij de SD kaartjes letten op de toevoeging van HC (SDHC) want dit geeft ook al aan dat het hier om de de snellere kaarten gaat.
Maar let op:
Niet alle (voornamelijk de wat oudere) kaartlezers kunnen met dit type kaartje overweg.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?