verjaardagscadeautje / beetje OT

• Rudo

Binnekort ben ik jarig (dan gaat eindelijk het leven beginnen) en vandaag samen met mijn vrouw wezen shoppen en ze heeft me een Nikon D300S gekocht voor het “luttele” bedrag van € 1035,– Dat is toch wel een hele concurerende prijs.

Nou alleen nog maar jarig worden, dan begint het leven goed…..:D

Groetjes van Rudo

• Antony.

Doe mij maar slagroom op een lekkere punt appeltaart + een foto van je vrouw hier op het prikbord…. Ik wil dat engeltje ook wel eens zien…

• De Klik

Een Nikon?

Ik zou meteen gaan scheiden.

:D

• JeroenW

Lucky!

Weet niet waar je vandaan komt maar hou er rekening mee dat je heel erg veel te leren hebt.

• Rudo

JeroenW Schreef:

——————————————————-

> Lucky!

>

> Weet niet waar je vandaan komt maar hou er

> rekening mee dat je heel erg veel te leren hebt.

Ik heb nu een D90, dus een stap voorwaarts. De D90 hou ik overigens voor erbij, althans voorlopig…….

Was er voor jou nog een grote leercurve toen je van je D50 overstapte naar de D300?

Groetjes van Rudo

• JeroenW

Leercurve is nog enigszins een understatement. (tu) De knoppen is even wennen, daarna is de meter en het AF systeem de grootste uitdaging. Ik was wel een paar 1000 foto's verder voordat ik echt het gevoel had dat ik 'm begreep. Boek van Thom Hogan hielp daar erg bij.

• Rudo

Tjezus… had je in je nest gepist :D

Dat boek is inderdaad een goede tip. Ik ga het eerst zelf maar eens aanschouwen en er mee aan de slag en als ik denk dat ik wat hulp kan gebruiken dan koop ik dat boek….

Groetjes van Rudo

• JeroenW

Oproepdienst, da's nachtwerk.

Succes en veel plezier!