aanvulling website

• Gregoir

In september jl. werd in Luik een nieuw station geopend, ontworpen door de Spaanse architect Antonio Calatrava.

Een impressie in 18 opnamen van dit bijzonder stuk architectuur is te zien vanaf:

http://www.fotogregoir.dds.nl/diversen/origineel/378.html

Groet,

Gregoir

• Antony.

Wat een kijkfeest. Wat een lijnenspel. Vooral de foto's die je hebt gemaakt op de vroege avond springen er uit.

(Nu nog een keer terug met wat slanke modellen in tijgerprintbadpak.)

• Rudo

Ik heb er van genoten Gregoir…… erg mooi allemaal. Er zijn twee foto's waarbij de foto is genomen vanuit een net niet semitrisch oogpunt, ik zou er dan voor gekozen hebben om ze wel semetrisch te maken, maar dat is een persoonlijke keus.

Maar eh…. als ik naar de platen kijk dan lijkt het mij toch iets waar veel mensen komen, hoe heb jij het zo leeg gekregen?

Groetjes van Rudo

• Gregoir

Dat er enkele opnamen zijn die niet helemaal symetrisch zijn is inderdaad het geval. Dat is jammer. maar is het gevolg van te gehaast werken denk ik.

Ik was er op een zaterdagmiddag/avond. Zodra het even wat rustig was snel wat opnamen maken en dan krijg je dat soort slordigheden.

Groeten,

Gregoir

• Rudo

In dat geval kan het ook niet anders……. soms heb je van die momenten dat het snel moet. (ik vond het woord simetrisch er al zo raar uitzien, maar het is natuurlijk symetrisch!)

Evengoed een meer dan geslaagde repportage die je met trots kan toevoegen aan je site!

Groetjes van Rudo

• De Klik

Als ik meer tijd heb zal ik nog eens kritisch kijken welke je zou moeten opsturen naar de architect.

Knap werk, zoals gewoonlijk.

• Gregoir

Ben benieuwd :)

• De Klik

In eerste instantie zou ik zeggen.

( Dat is dus wat mij verteld dat het een bijzonder gebouw is )

378, 376, 375, 374, 363

• Gregoir

Kan me er helemaal in vinden.

Groet,

Gregoir

• JeroenW

Jammer dat je niet laat zien hoe de ontwerpen van die zot vloeken met het noord-europese landschap