Fototas

• Joop

Ik heb meerdere fototassen van lowepro.

Ten eerste heb ik een Lowepro Stealth Reporter waarin alles gewoon kan camera, objectieven en flitser.

Daarnaast heb ik een voor het reizen waarbij ik nooit alle lenzen bij mij heb ik twee verschillende Lowepro Nova's.

Ik hen zelf een Lowepro Slingshot gehad maar dat viel mij tegen. Het lijkt zo mooi en handig, mij viel het tegen. Een schoudertas vind ik nog altijd het handigst.

Maar dat is persoonlijk.

En eten en drinken nooit in een fototas stoppen. Mij lowepro Nova's hebben aan de buiten netjes waarin het in kan stoppen.

• tukker42

Mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik ben er wel uit. Ik ga toch voor een aparte fototas zoals ik al aangaf. Het is me toch erg duidelijk geworden dat eten en fotospullen in verreweg de meeste gevallen geen ideale combinatie is. Een rugzak waarin mijn fotospullen zitten in combinatie met een aparte schoudertas voor etenswaar (of omgekeerd), zal het gaan worden. Dan komt het vooral aan op smaak en gebruikersgemak.

Eric

• nikonsjoerd

Succes met je te maken keuze. Wat het ook word… laat het ons eens weten. Vaak horen we na geven tips weinig meer van de vraagsteller.