Hoe gaan we met hier elkaar om

• fotografie

Beste mensen,

De afgelopen tijd komen er steeds meer berichten op het prikbord die niets met fotografie te maken hebben, maar meer om een ander op de een of andere manier de grond in te boren, te kwetsen of te beledigen.

Dit is niet de bedoeling en wordt niet getolereerd.

Vanaf nu worden alle berichten met kwetsende of niet ter zake doende inhoud direct verwijderd. (hier valt ook onder het plaatsen van geciteerde teksten uit privé berichten - privé is niet voor niets privé -

Bij herhaalde kwetsende of niet ter zake doende berichten zal ik niet meer waarschuwen, maar direct degeen die dat soort berichten plaatst, de toegang tot het prikbord ontzeggen.

Vr. groet

de beheerder

• Rudo

Hoi,

Is prima hoor… maar hoe kan ik dan het regelen dat ik geen prive berichten meer ontvang. Immers moet je je e-mail adres opgeven als men zich registreerd.

Groetjes van Rudo

• De Klik

Dan mag je meteen een reactie op van mij op “Albert Bolink” weg halen.

Ik kan niet anders dan heel scherp en hard op deze persoon reageren.

Vriendelijke groet,

En veel plezier met deze arrogante botte zak .

Mij zie je voorlopig niet terug.

• Rudo

Je haalt trouwens een reactie van mij weg die gekoppeld staat aan de reactie van Albert, waarin ik Femke aanraad om niet met Albert in zee te gaan omdat hij prutswerk levert…..

Als iemand nou schrijft dat ie geen bepaald merk fotocamera moet kopen omdat het geen goede camera is, haal je dat dan ook weg?

Terwijl in de reactie van Albert staat het woord “kolere” wat afstamt van de ziekte cholera, waaraan een heleboel mensen zijn overleden…… dat mag blijkbaar wel?

Ik snap er niets meer van!

Groetjes van Rudo

• JeroenW

Hmm.. het feit dat we tegenwoordig een beheerder hebben die probeert wat te doen is wel goed. De, in mijn ogen, zeer vreemde selectie's is minder sterk. We zienn 't wel

• fotografie

Beste Rudo,

Dat bericht is helaas ter ziele gegaan doordat die gekoppeld was aan een ander bericht.

Overigens ben ik van mening dat de kwalificatie Prutswerk een nogal negatieve lading heeft.

Iedereen heeft in mijn ogen recht op opbouwende kritiek.

Misschien zou is het een idee (dat geldt overigens voor meerdere mensen hier) dat iedereen die hier een bepaalde deskundigheid heeft, die op een professionele manier toont.

Dat wil in mijn ogen zeggen, opbouwend, constructief en waarderend.

Ik weet het, het kan soms best wat moeite kosten, maar uiteindelijk is iedereen er mee gebaat.

Vr. groet

de beheerder

Rudo Schreef:

——————————————————-

> Je haalt trouwens een reactie van mij weg die

> gekoppeld staat aan de reactie van Albert, waarin

> ik Femke aanraad om niet met Albert in zee te gaan

> omdat hij prutswerk levert…..

> Als iemand nou schrijft dat ie geen bepaald merk

> fotocamera moet kopen omdat het geen goede camera

> is, haal je dat dan ook weg?

> Terwijl in de reactie van Albert staat het woord

> “kolere” wat afstamt van de ziekte cholera,

> waaraan een heleboel mensen zijn overleden……

> dat mag blijkbaar wel?

>

> Ik snap er niets meer van!

>

> Groetjes van Rudo

• JeroenW

Wat ik werkelijk niet begrijp is dat als dit je idee is je iemand die meteen met ontzettende scheld tirades begint als ik vraag of 'ie vroeger op usenet actief was wel tolereert. Verder ben ik heel benieuwd waar je al die jaren van ontzettende spam uithing.

Zo, denk dat ik nu een ban te pakken heb. B)

• Antony.

Deze hele topic kan ook uit de hand gaan lopen. Mag van mij direct verwijderd worden. Ik begrijp de bedoeling van de beheerder, helemaal mee eens. De vaste klanten hier weten duidelijk over wie het gaat. De handeling kan heel eenvoudig zijn. Iemand die zich niet aan de huisregels houdt, och diens topic of bijdrage wordt direct verwijderd, krijgt voor mijn part een ban van bv een week en vervolgens wat langer of wordt bij wangedrag simpelweg tot ongewenst persoon verklaard.

Topics als deze lokken ook weer reacties uit en tsja, wat moet je er dan mee? Dus snel weg er mee en de bezoekers hier houden zich maar aan de huisregels of ze hoepelen op.

• Rudo

Dat is dan hartstikke leuk maar als ik die meneer opbouwend mijn feedback geef, dan krijg ik de scheldpartijen in mijn mailbox, dus…… Ik ga die meneer helemaal niets meer feedbacken, hij krijgt van mij alleen nog maar lovende kritieken, want ik heb portretten van die meneer gezien, hij is dik in de 60 jaar ooud schat ik, en ja…. het is hem gewoon aan te zien, hij is niet helemaal goed, gek eigenlijk! Ik kan het helemal mis hebben natuurlijk, maar dat is de eerste indruk die hij mij geeft.

Feit bijft, dat wanneer ik zijn werk prutswerk noem, hij dat blijkbaar beter kan handelen dan wanneer ik opbouwende feedback geef, want dan krijg ik namelijk geen ongewenste berichten van hem…..

Dus hoe kan ik de sectie priveberichten blokkeren? Of bepaalde gebruikers blokken?

Groetjes van Rudo

• fotografie

Antony,

Hartelijk dank voor je reactie.

Lijkt me dan ook goed om deze discussie te sluiten.

Ik wens jullie allen veel plezier met het maken van foto's.

Vr. groet

de beheerder

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.