ion foto en negtief scanner PICS 2 PC

  • Sandy

    Ik heb deze scanner gekocht. Maar het instaleren lukt niet.

    In het programma Blaze Photo verschijnt een pagina waarop in het midden staat: Dit zal uw gehele tray leegmaken. Wilt u daargaan?

    Maar ik kan niks aanklikken en die scanner zelf reageert ook niet?

    Wat doe ik fout.

    In het boekje staat dat ik get photo aan moet klikken. Ik zie dat nergens staan en heb overal op geklikt,

    maar er gebeurt niks. Weet iemand raad??

  • Antony.

    Zie: http://fotografie.startpagina.nl/prikbord/search.php?751,search=ion+scanner,author=,page=1,match_type=ALL,match_dates=90,match_forum=751,match_threads=0

  • Jaap

    Sandy Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb deze scanner gekocht. Maar het instaleren

    > lukt niet.

    > In het programma Blaze Photo verschijnt een pagina

    > waarop in het midden staat: Dit zal uw gehele tray

    > leegmaken. Wilt u daargaan?

    > Maar ik kan niks aanklikken en die scanner zelf

    > reageert ook niet?

    > Wat doe ik fout.

    > In het boekje staat dat ik get photo aan moet

    > klikken. Ik zie dat nergens staan en heb overal op

    > geklikt,

    > maar er gebeurt niks. Weet iemand raad??

    Waarschijnlijk krijg ook elke keer een melding in de trant van "Invalid language file languages\Internal.in At Section ".

    Je kan beter boven in de menubalk via instellingen (settings) en vervolgens opties (options) Engels (verenigd koninkrijk) selecteren.

    Want de nederlandse vertaling is waardeloos, of een verkeerde nederlandse vertaling bij de knoppen en/of bij de verkeerde knoppen en/of de nederlandse tekst past niet in de knoppen/vakjes etc.

    Als je de engelse taal heb geinstaleerd zul je direct onder menubalk asl eerste de knop 'get photo" zien.

    Ik heb die scanner ook gisteren gekocht, maar ik betwijfel of het wel zo denderend werkt.

    Al mijn dia's worden sterk overbelicht weergegeven.

    12-03-2010

    Jaap

  • wmpje

    Ik heb zo'n K…..Ding, alles mooi hoor maar 80 % van mijn dia's zijn overbelicht.

    Ik spreek over de dia's waar je een flitslicht gebruikt heb.

    Je kunt via manuel de belichting iets regelen maar dit is absoluut voldoende.

    Ik denk dat de lamp die in de scanner zit te sterk is.

    Je kunt de lichtsterkte van deze lamp ook niet regelen.

    Al met al een miskoop 1e klas.

    Of er moet iemand zijn die mij een tip kan geven.

    greetz Wmpje

  • WMPJE

    In mijn bericht bedoelde ik dus ONVOLDOENDE

  • Ton

    Installeer de Eng. versie en de problemen zijn opgelost.

  • Herman

    Ik heb deze scanner gekregen. Ik heb de software geinstalleerd. Ook ik kreeg deze rare meldingen en kon nergens “get photo” ontdekken.

    Daarna heb ik de scanner via de USB aangesloten, maar ik krijg geen melding op mijn PC van hardware niet aangetroffen of nieuwe hardware aangetroffen. Ik krijg helemaal niets. Kan dus ook niets beginnen. Ik werk met Windows 7. Kan iemand mij op weg helpen!!

  • mario

    kan iemand mij adviseren of dit een goed apparaat is..

    ik lees ook opmerkingen over overbelichting.

    Is het een nieuw product..?i

  • JR

    Het programma gooit de engelse en nederlandse taal door elkaar in de handleiding, in het programma zelf is het geen probleem.

    Voor het inscannen van de foto, linksboven de tekst : Haal de foto op daarna klik je op verwerven van Photo Scannner, dan krijg een beeld in het midden met welke waarde je wil scannen en naar welke map.

    Na het scannen de foto opslaan, deze worden dan geprojecteerd naar een vak aan de onderzijde, wil je de foto bewaren klik je op Behoud.

    De foto's kan je dan terug vinden in de map die jij hebt aangemaakt, dit doe je buiten het programma om. Maak eerst van de eerste foto een scan met elke mogelijke instelling kies dan de instelling die het beste is. Ook ik heb moeten zoeken maar ook vrij snel de werkwijze gevonden.

  • hans

    helaas ik probeer het e.a. te installeren maar loop vast op de drivers.

    zowel in win 7 als XP ( 3).

    lukt wel om blazephote te installeren.

    ook daar geeft het programma een fout melding en geeft ook geen eerder gescande foto's.

    de foto die ik wel kon scanne zijn redelijk tot goed.

    mij probleem het programma loopt vast en ook de software is niet te gebruiken.

    wie weet er een oplossing. ( misschien de importeur of fabrikant ?)