Je hebt diverse nuttige reacties gekregen, je moet ook een beetje kunnen schiften.
Als je op alles wat je niet bevalt, ingaat heb je gewoon weinig plezier op fora.
Het is erg makkelijk voor je om commentaar te leveren, maar het enige wat ik jou hier nog maar heb zien doen is mensen doorverwijzen naar een winkel in Den Ham….. Is dat dan het enige is wat ik zou kunnen na 30 jaar ervaring in de fotografie, dan zou ik toch echt wat anders zoeken…. Volgens mij zou je dan namelijk meer moeten kunnen toevoegen
Groetjes van Rudo
Rudo Schreef:
——————————————————-
> Het is erg makkelijk voor je om commentaar te
> leveren, maar het enige wat ik jou hier nog maar
> heb zien doen is mensen doorverwijzen naar een
> winkel in Den Ham….. Is dat dan het enige is wat
> ik zou kunnen na 30 jaar ervaring in de
> fotografie, dan zou ik toch echt wat anders
> zoeken…. Volgens mij zou je dan namelijk meer
> moeten kunnen toevoegen
>
> Groetjes van Rudo
Met een bericht als hierboven gaat U zich minder dan mij gedragen, terwijl IK nog een tip geef en U zit te katten. Maar IK had allang ontdekt dat dikt forum voor 80% uit grotendeels negatieve berichten bestaat. DAAR zou de moderator eens op moeten letten. Want ik begrijp wel wat U wenst dat ik de dame zou vertellen hoe een lens werkt en wat ze er al mee kan doen. Dan kan ze het beste toch gaan naar een fotovakzaak en meteen de lens uitproberen. Bovendien heb ik de heren en dames alleen maar nieuw spul zien aanprijzen, net of 2e hands geen goed materiaal is.
Jammer dat je het als een kat ziet……
Ik zeg ook niet dat je iets moet doen, maar als alle vragen kunnen worden beantwoord met: “Ga even naar de fotovakhandel!”, dan is het forum gauw opgedoekt denk ik. Sommige mensen willen ook wel eens van mensen hun persoonlijke ervaring horen, anderen willen een duwtje in de rug en weten niet waar te beginnen met zoeken.
Ik ben persoonlijk nog nooit bij een fotovakhandel geweest voor advies en zou persoonlijk ook niet weten wat ik daar te zoeken heb. Ik ga naar de winkel, weet wat ik wil, probeer het daar uit en als het bevalt, dan koop ik het en anders weer terug naar huis om op zoek te gaan naar alternatieven.
Groetjes van Rudo
Rudo Schreef:
——————————————————-
> Jammer dat je het als een kat ziet……
> Ik zeg ook niet dat je iets moet doen, maar als
> alle vragen kunnen worden beantwoord met: "Ga even
> naar de fotovakhandel!", dan is het forum gauw
> opgedoekt denk ik.
> Ik ben persoonlijk nog nooit bij een fotovakhandel
> geweest voor advies en zou persoonlijk ook niet
> weten wat ik daar te zoeken heb. Ik ga naar de
> winkel, weet wat ik wil, probeer het daar uit en
> als het bevalt, dan koop ik het en anders weer
> terug naar huis om op zoek te gaan naar
> alternatieven.
>
> Groetjes van Rudo
Rudo, kijk nog even boven naar je reactie en zie hoevaak je IK zegt. En bedenk dan dat er ook nog anderen zijn die dit forum bekijken !
Ja dus…. Een forum is volgens mij iets om je eigen mening te kunnen geven, als ik jouw mening zou moeten geven, kunnen ze het beter aan jou vragen toch…..????
Dus wellicht kun je dan aangeven hoe ik dat dan beter kan omschrijven!
Opmerkelijk om te zien hoe jij totaal niet ingaat op argumenten maar met nieuwe onderwerpen aankomt om de discussie te vermijden, of is dat verkeerd opgemerkt…..? (inderdaad, ik heb niet het woordje “ik” gebruikt in voorgaande zin en toch vind ik dat ik het best goed heb gezegd )
Groetjes van Rudo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?