hulp gezocht!

• Dobertje!

hallo beste mensen,

ik heb een vreselijke fout/blunder begaan op mijn laptop,heb per ongeluk foto's gewist en de prullenbak geleegd.

nu heb ik via getdataback de foto's terug,alleen zie ik geen afbeeldingen,ik open met pfoto-vieuwer en die zegt dan,

dat er geen bestandsextensie is of wordt ondersteunt.

ik weet echt niet wat ik moet doen,heb deze vraag ook op het discussiebord van hardware neergezet en kunnen me helaas niet helpen,

ben door iemand van daar doorverwezen naar hier.

wat moet en/of kan ik doen om mijn foto's weer te kunnen zien.

bedankt!

• Gesp

Wat heel misschien helpt (maar daar ben je vast zelf al opgekomen) is één foto om de beurt van alle extensies voorzien waar jouw programma mee overweg kan. En dan kijken of er eentje tussen zit die werkt.

Succes!

• Dobertje!

al gedaan….:(

• Remco Jan

Heb je ook al andere fotosoftware geprobeerd? Hoe wordt de foto en/of het bestand in Explorer weergegeven (ik neem aan dat je Windows gebruikt)? Komt de bestandsgrootte overeen met wat je gewend bent?

• Dobertje!

ja nero gebruikt,photoshop etc…ik gebruik windows 7 ultimate,alles klopt gewoon.

• Antony.

Probeer die foto's nog eens opnieuw terug te krijgen via: http://www.piriform.com/recuva

Dus nog eens opnieuw beginnen met zoeken naar de verdwenen bestanden.

• De Klik

Dobertje,

Wat voor extentie staat er achter de files.

• nok1

Antony bedankt voor deze tip zat zelf sinds afgelopen woensdag met het zelde probleem als dobertje.

Heb nu al me foto,s weer terug. ben zo blij als een kind haha.

ernie

• Antony.

Och tip? Je moet eens weten hoe ik zelf met een bezweet rood hoofd m'n bestanden zat terug te zoeken. Maar dat vertel ik mooi tegen niemand.

• Dobertje!

hoe kan ik dat vinden? ik ben een leek..