Canon 450 D of Nikon 5000

• Tjitse

Als je echt iets moois wilt kopen en wat zeker een verschil is raad ik je de canon 500 aan.

Maar deze is wel een stuk duurder.

• Remco Jan

Misschien handig als je er ook bij vermeld waarom de 500 beter is dan de 450?

• Albert Bolink

Ik had hier voor jou een perfect en eerlijk antwoord gegeven. Maar ook hier denkt de moderator te bepalen wat de leden mogen plaatsen en anderen dan weer mogen lezen. Want verwijs ik door naar de website van een fotozaak in den ham wordt het bericht verwijderd , een link is spam zegt de gek en voegt niets toe! .

http://fotografie.startpagina.nl/prikbord/10940967/handtekeningen

http://fotografie.startpagina.nl/prikbord/10937051/advertenties

En echt dat doet een moderatiehobbist maar één keer mijn bericht(en) verwijderen!! Ben 61 jaar en dan hoef de schooljuf niet te bepalen wanneer IK op het potje moet !

• Rudo

Volgens mij gaat het om de verwijzing die je doet naar je eigen website, ook las ik dat je in het bericht een oproep doet om jou te bellen als je een fotograaf nodig hebt voor een bruidsrportage…. het bericht was in totaal 6 regels groot waarvaan 4 regels niets met het de discussie te maken had.

Ik vond dit ook storend, en blijkbaar was ik niet de enige……

Maar de “schooljuf” kan jou wellicht precies vertellen waar het om ging.

Groetjes van Rudo

• Albert Bolink

Ja en, staat mijn telefoonnummer erbij?

• modderetervilozoov

Er is hier inderdaad een stiekeme berichtjesdeleter actief, het een modderteter noemen is teveel eer.

Ik verdenk Joop ervan.

• Rudo

Ik geef je alleen mijn mening, niets meer en niets minder. Je kan waarde aan de mening hechten en er iets mee doen, of je hecht er geen waarde aan en doet er niets mee, het is mij om het even….. het is alleen goed bedoeld.

Groetjes van Rudo

• Floortje

Voor degene die het nog wil weten…het is een Nikon 5000 geworden.

Nu zal ik eerst goed moeten uitvogelen hoe de camera werkt en heb binnenkort ook een korte cursus, maar ben nog wel benieuwd of er goede (gratis) bewerkingsprogramma's zijn voor de beginnende fotograaf??

• De Klik

Je begrijpt dat ik je nu niet meer help? :D

• nikonsjoerd

Floortje, ik ben zo vrij om jou namens alle andere Nikon gebruikers hier je van harte welkom heten bij de familie. :)-D