Kijk deze fotograaf eens:
http://www.richardapeldoorn.nl/
30 seconden van aanklikken van de link hierboven tot het moment dat eerste foto zichtbaar is. En dan moet je nog eerst portfolio hebben geklikt ook. De meeste bezoekers zijn dan al weggelopen.
Ik zou op de homepage meteen een pakkende foto zetten zodat bezoekers nieuwsgierig worden naar meer. Ik zou ook wat anders zoeken dan simpleviewer, want die is niet erg snel. Zelfs lokaal (op eigen PC) is dat ding traag.
Tja wat wil je horen?
Wil je commentaar op je site of is dit verkapte spam en hoop je zo bekend te worden.
Sowieso is (zoals eerder vermeld) je site veel te traag.
Als je zelf geen sites kan maken, wat geen schande is hoor, laat het dan aub maken.
Je site is, zeker tegenwoordig, je visitekaartje of beter nog je etalage.
Mensen beoordelen je op je site en uiteraard ook je werk maar ze moeten allebie goed zijn.
Daarnaast zou ik nooit een basisdiploma (wat ook niet zo een bijzondere achievement is) op je site zetten.
Staat erg amateuristisch en zegt mensen echt niets. Potentiele klanten gaan jou echt geen grote fotoopdracht geven omdat jij een diplomatje op je site zet.
Daarnaast, als je fotograaf bent of wil worden.
Zet nooit je vakantiefoto's erop! Mensen geloven heus niet dat jij in Rome bent geweest voor een architectuur opdracht.
Laat daar dan ook echte architectuur foto's zien.
Daarnaast zijn de foto's weinig bijzonder.
Een potentiele klant moet sowieso denken: “die foto's zou ik zelf nooit zo kunnenmaken”.
Maar dat is in dit geval niet zo. het zijn leuke vakantie c.q. hobbyfoto's maar geen echt vakwerk.
Architectuur moet (vind ik althans) professioneel gefotografeerd zijn dus met minimaal een shift lens of anders met een TC (film danwel digitaal). Dat is tenslotte professioneel fotograferen.
Je portret foto's zijn helaas weinig wervend. Zeker het 1e portretje moet je wissen.
De laatste 2 zijn ansich wel ok.
Kopje Miscellaneous kan je wel wissen.
De 2 foto's die er op staan zijn gewoon niet interessant.
Tip:
Zet alleen echt goede beelden op je site.
Heb je die niet, maak ze! Vergeet niet dat je jezelf presenteert als bedrijf en dat moet je dan ook uitstralen.
Misschien negatief allemaal maar neem het te harte.
Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?