D80

• Norto

Aan alle Nikongebruikers !! Ik heb sinds 14 maanden 'n Nikon D80, gekocht in Dec. 2008 maar sinds de komst van de D90 hoor of zie je niets meer

van de D80. Niet in advertentie's niet op internetwinkels, je leest er eigenlijk niets meer over. Op de internetwinkels worden ze niet eens meer verkocht.

Is mijn camera melaats ????

• Rudo

Wat wil je er van zien dan op internet? Er zijn genoeg engelse fora waar nog vragen worden gesteld over de D80. Ze worden ook nog tweedehands aangeboden op marktplaats, er zijn ook mensen die de D80 daarvandaan kopen….

De D80 wordt niet meer geproduceerd omdat die vervangen is door de D90 (die eerdaags ook wel weer vervangen zal worden en dan zal je ook steeds minder horen over de D90)

De techniek van gisteren is vandaag oud…..

Groetjes van Rudo

• Norto

Helaas wel ja!!!

• JeroenW

Precies. Ik hoor ook bijna niets meer over de d50 en m'n d300 is nu ook ingehaald door de d300s. Ik maak er geen foto minder om hoor

• Rudo

Nou inderdaad, als je tevreden bent met je camera (hoe oud dan ook) wat maakt het dan uit…… En op zich ook wel weer goed dat alle techniek doorontwikkelt wordt, anders bestonden er geen eens camera's.

Groetjes van Rudo

• Remco Jan

Jouw D80 maakt nog steeds dezelfde kwaliteit foto's als toen je 'm kocht…. Dus waarom zou de techniek achterhaalt zijn?

• Dennis

Oftewel, geniet van je camera, niet zeuren en plaotjes maken 8-) :P