reactie graag..

• paul

Nogmaals. Ik zoek een externe flitser voor een digitale spiegelreflexcamera

(olympus E-520). Mijn oog was gevallen een Cullman flitser, maar die valt

inmiddels af (goedkoop, maar geeft toch nog al wat problemen zoals ik hier

en daar lees). Dus help mij even met de juiste keuze, en die wel compatible is

met de camera.

Alvast bedankt voor reacties.

• JeroenW

Waarom geen olympus flitser?

• Remco Jan

Dat was ook het eerste dat bij mij opkwam. Vanaf 200 euro, en het werkt gegarandeerd zonder problemen. Het is misschieen initieel wat duurder, maar je doet jaren met zo'n ding dus dan valt het wel weer mee. Bovendien zal de afschrijving minder zijn dan van een B-merk (mocht je 'm ooit willen doorverkopen.

• paul

Het is me wel duidelijk. Natuurlijk kijk je naar de prijs want daar zit nogal wat verschil in.

Maar met een olympus flitser heb je natuurlijk meer zekerheid dat het goed werkt, dus

minder ergernis en dat is denk ik wel het belangrijkste.

• Remco Jan

Ik ben een paar jaar terug gestopt met proberen zo weinig mogelijk voor de spullen te betalen. Meestal draait het uit op een teleurstelling. Tegenwoordig koop ik spullen vanuit de specificaties. En als het dan te duur is dan spaar ik door, of ik koop het gewoon niet. Een product dat net niet voldoet, maar wel goedkoper was gebruik je uiteindelijk niet.

• paul

Hallo,

Bedankt voor de reactie, je hebt helemaal gelijk. Ik ben er inmiddels al uit

en de keuze is gevallen op de FL-36R van Olympus.

Heb hem inmiddels al ontvangen en de eerste indruk is prima.

Nog maar pas in bezit maar ik heb er alle vetrouwen in.

Groetjes..